Gå til innhold

Vrien Dell 500m


rollon45

Anbefalte innlegg

Kjøpte en dell 500m for en tid tilbake. Forsåvidt fornøyd med den men sliter med å installere photoshop 7.0 på maskinen. Kjører igang installsasjonen men ingen ting skjer, ikke før jeg skrur av maskinen. Da hopper installasjons vinduet opp like før maskinen skrur seg av. Virker som om det er en prosess som blokkerer installasjonen.

 

Andre som har hatt problemer med og installere programvare eller har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du sikker på at den piratkopierte utgaven din av photoshop er helt tipp topp da? :D

 

Klarte ikke å dy meg ;)

 

Mvh, Kim

Faktisk er det den kjøpte utgaven av Photoshop CS mange har problemer med. Piratutgaven fungerer perfekt. Det er min erfaring også etter at faren min kjøpte Photoshop CS, fikk den aldri til å fungere men det gjorde piratkopien :laugh::laugh::laugh:

 

Klarte ikke å dy meg :laugh::laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Er du sikker på at den piratkopierte utgaven din av photoshop er helt tipp topp da? :D

 

Klarte ikke å dy meg ;)

 

Mvh, Kim

De fleste som går på Høyskoler får en verson av Photoshop 7.0 man skriver under et papir på at den skal slettes ved ent skole gang ellers er det full verson. Så det er faktisk ikke alle som priatkopierer alt.

Lenke til kommentar

Synes du tar litt i nå herr Nielsen. Jeg har da selv gått på høgskole, og kjenner mange som har det. Ingen har fått photoshop. Er endel som har fått windows og div MS utilities, men photoshop har jeg _aldri_ hørt om. Gjelder kanskje studier der grafikk tillegges stor vekt? :)

 

Mvh,

Kim

Lenke til kommentar
Synes du tar litt i nå herr Nielsen. Jeg har da selv gått på høgskole, og kjenner mange som har det. Ingen har fått photoshop. Er endel som har fått windows og div MS utilities, men photoshop har jeg _aldri_ hørt om. Gjelder kanskje studier der grafikk tillegges stor vekt? :)

 

Mvh,

Kim

Ok da får jeg spesifisere da siden du skal henge deg opp i dette, poenget var at det er mange som har lovlige photoshoper, og ikke alle som piratkopierer.

 

Høyskoler for Informatikk, eller Datta ingeniør, der får de fleste Photoshop verson som kan brukes så lenge man går på skolen. Går på infomatikk i Halden ved HIØ, og har selv en slik verson. Ligger tilgjengelig på skole nettverket og man får hente serienr i resepsjonen, skriver bare under på at man sletter den ved skole slutt. Vi har da ca 1 uke med webdesign i et grunkurst, og fikk dette, så det krevde ikke noe vekt av grafikk bruk i det hele tatt.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Synes du tar litt i nå herr Nielsen. Jeg har da selv gått på høgskole, og kjenner mange som har det. Ingen har fått photoshop. Er endel som har fått windows og div MS utilities, men photoshop har jeg _aldri_ hørt om. Gjelder kanskje studier der grafikk tillegges stor vekt? :)

 

Mvh,

Kim

På min videregående skole blir vi tatt godt vare på med gratis versjoner av alle Adobe's grafiske programmer, i tillegg til final cut pro og vi får også delt ut trådløse nettverkskort til de som ikke har det integrert i laptoppene. Ikke at jeg drar nytte av gratisversjonene, da de kun fungerer på mac.

Lenke til kommentar
Ja da er det bare å konkludere med at praksisen varierer stort. Burde kanskje ikke komme som noen overraskelse.

 

Oh, og til trådstarter, jeg har PS 7.0 iso som jeg vet fungerer om du setter opp ftp ;)

 

Mvh, Kim

Oppforder til spredning av piratkopier?

 

hmm, et forslag, les retningslinjene, punkt 8.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...