Stig_W Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Det er ikke så vanskelig å setter seg inn i editoren til NWN om man bare tar seg tid til å lese readme/help i editor programmet. Lett å sette seg inn i, men kan være vanskelig å mestre. spesiellt om man skal lage egne scritps og slikt. Den store utfordringen våres var å lage nye monstere og andre 3d modeller som både skulle være unikke men allikevel se ut som om de hørte hjemme blandt resten av modellene som allerede eksistrer i spillet.
Melfacion Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Har tatt meg bryet med å laste ned Linux-klienten til NWN nå... Funker editoren i linux også, eller må jeg fortsatt bruke windows?
Stig_W Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Har tatt meg bryet med å laste ned Linux-klienten til NWN nå... Funker editoren i linux også, eller må jeg fortsatt bruke windows? Det vet jeg ikke, har ikke vært noe borti Linux utgaven i det hele tatt...
kaiern Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Jeg å en kompis skal kansje_begynne_på en SP modd i morra........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå