Gå til innhold

Artifacts med Sapphire 9600 XT

z_lakaman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare noen bugs i sleve spillet ikke bry deg. Plager det deg kan du laste en Pach til dette og da forsvinner det tror jeg! Har du ikke klokket så er det bugs i spillet som sagt! :thumbs:

Skrevet

På mitt spill er det antakligvis en bug også.. det går bare ann å vere Sam.. når jeg egentlig skal være Aragorn eller gandalv blir jeg automatisk Sam! Noen som har vært borti dette? finnes det en patch som ordner dette også?

Skrevet
På mitt spill er det antakligvis en bug også.. det går bare ann å vere Sam.. når jeg egentlig skal være Aragorn eller gandalv blir jeg automatisk Sam! Noen som har vært borti dette? finnes det en patch som ordner dette også?

Ingen? :(

Skrevet

Ja det er hviss du har cracka det.

i så fall fy fy!

det virker hviss du laster ned en annen crack eller bruker cdn :yes:

Skrevet
Har kommet til Gandalvs vei til Isengard, og det er det en del artifacts.

Hva kan dette skyldes? Kortet er ikke klokket.. (9600 XT - Catalyst 4.1)

undersøk om det er varmt på kortet.

GPU/Ram temp? Har kortet noken form for kjøling bortsett fra standard gpu kjøler?

har du god luftstrøm i kabinettet??

Skrevet

Ja det er hviss du har cracka det.

i så fall fy fy!

det virker hviss du laster ned en annen crack eller bruker cdn :yes:

Takk for hjelpa!

Skrevet

Du kan bruke www.megagames.com for å finne de nyeste pachene til spill! Ellers så trenger man ikke å klokke et kort for å få bugs i spill. De fleste bugs er som vanlig feil i spillet. Jeg sier bare et eks: Enter The Matrix! :thumbdown: Ikke frykt! :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...