Gå til innhold

Spørsmål om webcam i dig.kam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på no...

Jeg har et Mustek MDZ5500 digitalt kamera med innebygd webcam. For å bruke web-cam'en står det i bruksannvisninga at jeg må sette inn usb-ledninga og SÅ slå den på (den er først slått av), men når jeg gjør det re-starter maskinen min på nytt :cry: Hva kan skyldes dette? Den plutselig bare slår seg av! og så starter den på nytt... kan det være for lite strømforsyning eller no el?

En kompis a meg testa kamera mitt hos meg og det funka... men ikke hos meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurte på no...

Jeg har et Mustek MDZ5500 digitalt kamera med innebygd webcam. For å bruke web-cam'en står det i bruksannvisninga at jeg må sette inn usb-ledninga og SÅ slå den på (den er først slått av), men når jeg gjør det re-starter maskinen min på nytt :cry: Hva kan skyldes dette? Den plutselig bare slår seg av! og så starter den på nytt... kan det være for lite strømforsyning eller no el?

En kompis a meg testa kamera mitt hos meg og det funka... men ikke hos meg..

Har hatt samme problem på min egen maskin, da jeg kobla til kameraet (forøvrig ikke et web-kamera). maskina omstartet i det uendelige, helt til jeg trakk ut ledningen.

jeg fant aldri noen løsning på dette, prøvde alt av oppgradering av bios, usb-drivere osv osv. men nå bruker jeg en annen pc, og der er det aldri noe problem. problemet skyldes altså pc'en, ikke kameraet :)

Skrevet

ok!

såpass...! Må jeg bytte eller kjøpe ny pc for å få web-cam'en til å funke!? :cry: Kjipt da! ..men jeg har ikke hatt problemer med å koble til selve kameraet.. jeg kan se på bildene jeg har tatt osv.. men når jeg skal 'switche' til web-cam'en så skrur den seg av... den klikker bare! :dontgetit:

Skrevet
ok!

såpass...! Må jeg bytte eller kjøpe ny pc for å få web-cam'en til å funke!? :cry: Kjipt da! ..men jeg har ikke hatt problemer med å koble til selve kameraet.. jeg kan se på bildene jeg har tatt osv.. men når jeg skal 'switche' til web-cam'en så skrur den seg av... den klikker bare! :dontgetit:

det kan finnes andre løsninger. du kan prøve å installere programvaren for kameraet på nytt (noe som ikke hjalp for meg, men kanskje det gjør det for deg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...