Gå til innhold

Kritikk til ny fisk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva med DENNE fargen som BG?

Det ble bedre kontrast mellom de to (tre) områdene.

Men tekst feltet ble ikke bedre :D

Likte ikke helt farge kombinasjonen. Men det hele så bedre ut for det. Så mer klare skiller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Før jeg trykker på linken vil jeg at du garanterer meg at det ikke er bilde av noen mannekropper dynka i olje..

:lol:

Jeg må si jeg egentlig likte det jeg.

Finjuster litt på fargekombinasjonen og du er på god vei, sailhorboi! :thumbup:

Skrevet (endret)

likte det først forslaget. fix litt på menyen, den ble litt for anonym, kjedelig med bare std rundinger og.. ellers nice. litt små justeringer så blir det bra.

skal nok gå som smurt :p

Endret av Smidt
Skrevet (endret)

den er grei.. har sett mange som har brukt dette.. begynte å lure om det bare var jeg som hadde dårlig syn eller hadde fulgt dårlig med i språk timene..

Edit: skriveleif

Endret av bakemesterharepus
Skrevet

Bra utgangpunkt det der ja! Første jeg tenkte når jeg så første forslaget var tur på byen som endte med matforgiftning eller noe sånn :p Den nye var ikke så ille, men jeg likte ikke helt bg'en nå, og kan liksom ikke komme på noen annen farge som kanskje ville passe bedre... Anyways, en god fisk i hvertfall! :grin::thumbs:

Skrevet

Altfor mørkt, og håper du ikke mener alvor med den fonta i headeren. Muligens skifta font i hoved-delen også? Blir for blurra det som er der nå, og dessuten er det for stort.

Skrevet

For mørkt? Sitter dere på feilkalibrerte skjermer hele gjengen? Eller er det "bare meg" igjen? :p

Begynner å komme seg dette her, "he-who-rubs-his-body-in-oil-and-shows-it-at-the-web-Daniel"! :thumbup:

Skrevet
For mørkt? Sitter dere på feilkalibrerte skjermer hele gjengen? Eller er det "bare meg" igjen? :p

Begynner å komme seg dette her, "he-who-rubs-his-body-in-oil-and-shows-it-at-the-web-Daniel"! :thumbup:

Hahaha.

Takker :thumbs: ER ikke særlig mørkt på min skjerm heller :shrug:

Skal fikse mer på den etter jobb, legger ut noe mer senere

Skrevet (endret)

ok, par småjusteringer, må sjekke dem ut før jeg jobber videre med dem :p

ok, lekt meg litt med meny, til nå er bare 2 elementer oppe: hovedsiden og hovedsiden; den øverste er standard A, mens den nederste er A:hover.

Laget ett paragraf med lys skrift........

Skiftet font i header, godkjent/ikke godkjent?

Er vell bare det som er gjort til nå..

Her er linken

bedre eller ikke bedre, det er opp til dere :thumbs:;)

Endret av DanielP
Skrevet

bedre ditta ja, men hvorfor skiftet du font i headeren? likte den første jeg :yes:

ellers tror jeg det kan bli litt upraktisk med den menyløsningen om du har tenkt å gjøre det på samme måten med alle.

2 forskjellige farger på teksten, skal det bli annen hver farge nedover? eller er det bare for å teste de to opp mot hverandre?

Skrevet

Smidt: Bare for å teste de to opp mot hverandre...Grunnen til at jeg skiftet font, var pga at det var ett par som klaget på den :shrug:

Polecat: Tenkte jeg skulle gjøre det ja.......Var ikke dette noen god ide?

Hvis dere vil se hvordan rolloveren ble, så holder jeg på å kode litt..... men grunnmuren er oppe på denne siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...