Gå til innhold

9800se


Tho®¿

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har 5000 poeng i 03 m/zalman heatpipe+ 120mm.

442/734 er maksklokken, har ikke kjølere på minnet.

 

Har hørt at artic silencer ikke passer på kortet.

 

Grattis m/ nytt kort! :cool:

hmm 120mm?? har du modda den selv, eller er det den zalman vifta du kan få kjøpt ved siden av??

Lenke til kommentar
er 9800se og pro det samme?

Nei. 9800SE er billigutgave av 9800, med bare 4 pipelines aktive(kan i noen tilfeller aktiveres via softmod), og i noen tilfeller bare 128bit minnebus(256 på 9800, men man får også 9800se med 256bit.). Om en får tak i et 9800SE med 256bit minnebus og softmodder\hardmodder kortet til å åpne de fire siste pipelines så har man et fullblods 9800 i hendene, så kan en klokke kortet til 9800pro, da får man ganske så grei valluta for pengene.

 

EDIT: Arnosmith: Kjører du 562mhz på gpu på ditt radeon 9800pro?! Ja da bøyer jeg meg i støvet for deg, det er den høyeste klokken jeg har sett på et 9800pro, hvilken kjøleløsning har du?

Endret av menT4l
Lenke til kommentar
er 9800se og pro det samme?

Nei. 9800SE er billigutgave av 9800, med bare 4 pipelines aktive(kan i noen tilfeller aktiveres via softmod), og i noen tilfeller bare 128bit minnebus(256 på 9800, men man får også 9800se med 256bit.). Om en får tak i et 9800SE med 256bit minnebus og softmodder\hardmodder kortet til å åpne de fire siste pipelines så har man et fullblods 9800 i hendene, så kan en klokke kortet til 9800pro, da får man ganske så grei valluta for pengene.

 

EDIT: Arnosmith: Kjører du 562mhz på gpu på ditt radeon 9800pro?! Ja da bøyer jeg meg i støvet for deg, det er den høyeste klokken jeg har sett på et 9800pro, hvilken kjøleløsning har du?

har nyinstallert vannkjøling, funker topp :thumbs:

Lenke til kommentar

Bare en ting, før jeg beskylder deg for å lyge, kan jeg få se screenshot av den hastigheten? Evnt. at du poster et 3dmark03 compare-resultat(der vises gpu\minne klokk)? Kan hende jeg virker litt arrogant nå, men en slik hastighet er UMULIG på vann, og du nevner heller ingenting om at du har utført voltmods, så da har du enten hatt mer flaks enn Anton har på en god dag, eller så har du kanskje bare sett feil?

Lenke til kommentar
jeg får rundt 4500 med mitt 9800se men det er bare 128bits. har arctic silenser på gpu og noen kobberkjølere på ramme. kjører maks 380/365

denne funker påmitt 9800SE kort?? eller funker den ikke?? det har vært litt sånn opp og ned med svar...

 

Arctic Cooling VGA Silencer

 

 

 

Støysvak skjermkortkjøler som har fått veldig god omtale. Dessverre passer den bare til nyere ATI skjermkort samt nVidia GeForce 3GTS. Den er ikke kompatibel med All in Wonder og XT versjonene.

 

Dimensjoner: 185x84x34mm. Vekt: 278 gram. Viftehastighet: 1200/2400 o/min.

 

 

Passer til:

 

 

ATI Radeon 9500 (PRO)

ATI Radeon 9700 (PRO)

ATI Radeon 9800 (PRO)

nVidia GeForce 3GTS

 

 

det står jo ikke noe om 9800SE.... :no:

Lenke til kommentar
hmm 120mm?? har du modda den selv, eller er det den zalman vifta du kan få kjøpt ved siden av??

 

Ja, jeg klarte ikke vente på vifte fra microplex (fikk den til jul u/ vifte) så

jeg stakk lige godt bort på clas og kjøpte den største vifta de hadde.

Så klippa jeg høl på det stygge compaq kabinettet mitt og skrudde fast vifta...

 

Det bråker digg mye (43db) +during i kjelleren som er under rommet mitt:D

 

Har du softmodet den?

 

Ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...