albions Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Åssen kobler eg to maskiner sammen... Poenget er å koble min gamle maskin sammen med den nye.. sån at eg kan spille med ein kamerat men eg får det ikkje til TRENGER hjelp
Rikky Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hvis du har nettverkskort i begge trenger du en krysset nettverkskabel.
P-in-P Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hvis du sier hvilket OS du bruker kan kanskje noen fortette deg hvilke innstinninger osv. du trenger! Det er vel det som er problemet sett at du fysisk har koblet dem sammen med krysset TP, switch, hub eller router!
albions Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 har win xp ... men eg aner ikkje ka ein kryssa kabel er
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 http://www.hardware.no/guider/nettverk/index.html
notarget Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Du MÅ ha en nettverkskort i begge maskinene. Ta fram en vanlig nettverkskabel og koble de to pcene sammen. Og vips LAN uten internett
Shicca Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 (endret) Du kan jo bruke en null-modem kabel. Den kobler sammen COM-portene på boksene dine. Da slipper du å kjøpe et nettverkskort til den andre PC'en om du manglet dette. Jeg har noen timer med StarCraft, Doom og Quake med et slikt oppsett. Endret 8. februar 2004 av Shicca
Gakks Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Spør en du kjenner som har gjort det før om hjelp.
Vegster99 Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 To nettverkskort, en nettverkskabel: Angi maskinen med XP som server og gå inn i tcp-ip instillinger. Angi ip-adresser på xp-maskinen. Legg så disse ip-adressene inn i tcp-ip instillingene på den gamle maskinen. Vips to maskiner kobla sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå