Gå til innhold

Får ikke slettet utskriftsjobb


Helt

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Har et lite problem med at explorer kræsjer når jeg prøver å slette en utskriftsjobb som for eksempel var feil, eller som har hengt seg. Når jeg tar avbryt på utskriftsjobben så bare klikker explorer, og når den kommer tilbake igjen er utskriftsjobben fortsatt der...

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv samme problemet med min Epson Stylus skriver, så trur ikke dette er skriver-produsent avhengig. Mener å ha lest at dette er et Windows XP relatert problem. Men har akkurat formatert maskina, så har ikke linken lengre.

 

Så hvis noen vet om en ifx, så er jeg og intresert i svaret.

Lenke til kommentar

Har samme problemet med min Canon BJC 4400, men når jeg klikka på den linken kom jeg til kontaktinformasjon :(

 

Edit: Ok leste gjennom det litt bedre nå ;) Fant ut at jeg måtte kontakte dem :( Jaja har jo lovlig versjon av XP så skulle ikke være noe problem :p

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det ikke mulig å slette denne skriverjobben på andre måter? Som for eksempel å ta ut søppelkassa på printeren å gå ut å tømme den eller noe? Eller restarte printeren eller noe? Har prøvd å avinstallere skriveren men status på den er "sletter", og det har den stått på i 3 dager nå!!! Trenger å skrive ut....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...