Gå til innhold

x-boxemulator til pc


Mr. Purple

Anbefalte innlegg

hei..........noen som vet om det fins x-boxemulatorer til pc??? å må jeg ha annen dvdspiller i såfall??....... jeg har ikke funnet noe ennå men det hadde vært fett hvis en eller annen luring lagde d..... en ting til noen som vet om det finns noen overgang slik at jeg får x-boxkontrolleren på pc???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel noen x-box emulator finnes vel enda ikke, ihvertfall ingen som kan kjøre noen spill i en nevneverdig grad.

 

Hvis du derimot sjekker www.lik-sang.com, så har de en adapter som gjør at du kan bruke x-box kontrollerern på en pc. Se under x-box, Cables & Adapters. Alternativt kan du søke litt på ebay.

Lenke til kommentar
De finnes i alle fall to X-box emulatorer som fungerer.(Sist jeg sjekket så kunne de i alle fall spille Halo perfekt, og det var for ganske lenge siden).

 

Burde ikke være så vanskelig å finne dem hvis du søker på google eller noe sånt.

har du prøvd dem?

for hvis ikke er det en mulighet at de er dei "emulatorene" som egentlig ikke gjor noe annet enn å gi maskinen din virus.

Lenke til kommentar
De finnes i alle fall to X-box emulatorer som fungerer.(Sist jeg sjekket så kunne de i alle fall spille Halo perfekt, og det var for ganske lenge siden).

 

Burde ikke være så vanskelig å finne dem hvis du søker på google eller noe sånt.

har du prøvd dem?

for hvis ikke er det en mulighet at de er dei "emulatorene" som egentlig ikke gjor noe annet enn å gi maskinen din virus.

Jeg har sett Halo kjøre på PC lenge før det kom ut. Har ikke prøvd dem selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...