Gå til innhold

Pro ut XT inn, gi din mening!


drno21

Anbefalte innlegg

Hercules 9800 pro tok kvelden så jeg leverte det tilbake :no: men fikke pengene tilbake :D . Så nå har jeg bestilt meg et Hercules XT kort! :yes: Lurer på om noen her i forumet kan si sin mening om ytelsene på dette kortet og eventuelt kjølingen på det? Gleder meg sysnikt til å få kortet ettersåpm jeg måtte pute gode gamle GeForce 4 Ti 4200 som yter dårlig! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hercules 9800 pro tok kvelden så jeg leverte det tilbake :no: men fikke pengene tilbake :D . Så nå har jeg bestilt meg et Hercules XT kort! :yes: Lurer på om noen her i forumet kan si sin mening om ytelsene på dette kortet og eventuelt kjølingen på det? Gleder meg sysnikt til å få kortet ettersåpm jeg måtte pute gode gamle GeForce 4 Ti 4200 som yter dårlig! :thumbdown:

Ytelsen er ikke verdt pengene, siden 9800 Pro er en god del billigere!

Lenke til kommentar
kjølingings løysninga på hercules er alltid veldig bra..

 

Kanskje det beste XT kortet ute nå(?)

*kremt* asus

og hvorfor er asus lissom bedre?, bare fordi det koster 200 mere?, pris betyr ikke allt, og alle tror at vifteløsningen til asus er så YYYBER fordi den ser kul ut, men det er den ikke. har hatt både asus og hercules 9800xt, syntes ikke en var bedre en den andre, både ved klokking og 3dmark. men 9800xt er litt for dyrt for meg så å flashe til xt er like så lurt, får nesten samme ytelse og sparer dg 3000 spenn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...