Gå til innhold

Ripped... Again!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men har du bestemt deg for hva du vil gjøre?

Om tj får tak i han, og banket noe inn i skallen på han slik at den blir fjerna, tror jeg det får bli for nå. Skulle derimot dette IKKE funke, blir det nok anmeldelse, føler jeg har saken på min side ja.

 

Takker igjen for all støtten. :thumbup:

Lenke til kommentar

støtter det fult ut PoleCat, som sagt før i dag, likte ikke det jeg så. fyren har jo ikke klart å rippe designet bra en gang. hmm, virker som om fyren ikke lærte noe første gangen siden har bare skiftet host. tror du må ta av hanskene denne gangen PC. tror han trenger en liten lærepenge.. det har jo vært andre liknende saker på forumet (ikke så gale som dette, dog ripping) men da tok ripperen poenget og stoppet. her har det ikke skjedd så je mener at det bør skje noe denne gangen.

støtter deg fult ut PoleCat, we stand united!! :yes:

Lenke til kommentar

Dæven, ikke bra, ikke bra i det hele tatt :no:

 

PuffaRis: Det er forskjell på å bli tatt EN gang, men pokker hller, når du snur tilbake og gjør det samme IGJEN, DA bør det få konsekvenser. Dette er rett ut frekt tyveri av andres åndsverk og kan faktisk politianmeldes med full rett. Det er snakk om en kriminell handling, utført for ANDRE gang. Merker jeg en anelse "I'm not sorry i did it, i'm sorry i got caught doin it"? :mad:

 

Say no to copycats, support the PoleCat :woot:

Lenke til kommentar
PuffaRis: Det er forskjell på å bli tatt EN gang, men pokker hller, når du snur tilbake og gjør det samme IGJEN, DA bør det få konsekvenser.

Hva ****** snakker du om? JEG har ikke gjort noe..

Jeg sier ikke at DU har gjort noe som helst jeg, briller? :ermm: Men du forsvarte den "tiltalte" her, og jeg ga deg et svar. det var altså Lanka jeg snakket om.

Lenke til kommentar

Før dere leser det under, vil jeg vennligst at dere alle trekker tilbake det dere måtte ha sagt til PuffaRis. Han er en kjempekar, dere skulle bare visst.

Mulig noe av det han har sagt har blitt litt misforstått her.

 

Okai Pole Cat. Da Gir jeg meg. det mener jeg. Du kan like godt poste dette brevet her i forumet oxo. men det gjør ingenting, siden jeg slutter med sidelaging for godt nå. Er jo ikke så gammel så jeg tror ikke jeg gidder å drive med design mere. ble litt kjedelig i lengden. Tror jeg begynner med Fotball eller no sånt igjen. Denne gangen mener jeg dette Pole Cat. Har sletta alt fra serveren, Start-serveren oxo. og Home.no serveren. Har vel nå innsett at det å spille med de erfarne er noe man ikke kommer langt med. Jeg er helt seriøs nå, Det er slutt for meg.  Ikke Saksøk så er du mitt forbilde. Ser du at jeg ripper igjen kan du gjøre hva du vil, vil bare si at jeg har gitt meg. Lykke til med designen Pole Cat. Du var bare så flink at det føltes så godt å stjele litt da. Men SLUTT. Punktum. Takker for følge.

 

La oss håpe dette er slutten.

Takker alle igjen for den enorme oppsluningen og støtten. Dere er en knakandes god gjeng alle sammen. :love:

Lenke til kommentar

Aha, skjønte hva du mente. Ikke kom å si jeg trenger briller, det var lett å misforstå det du sa der.

 

Men uansett, jeg forstår han PC-duden ******* godt, og han får gjøre som han selv vil med saken. Jeg sier bare at jeg vet at Lanka har lært leksa si, samme hvor idiot han har vært, kjenner han personlig..

Lenke til kommentar

@Lanka

 

Flott at du gir deg, og innser hva som er rett og galt. Men pokker heller da mann, ikke gi deg med DESIGN for det! Det er en treningssak og en kreativitetssak. La deg gjerne inspirere av andre, bare ikke TA :yes: synes det er dumt at du skal gi deg med det, om du synes det er morro! Du er, hvertfall fra min side, akkurat like velkommen som alle andre her til å motta hjelp osv. Så ikke nøl med å leke deg fra til noe og poste det her, så lenge det er ditt eget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...