anon12234 Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Hei, en kammerat av meg satte sammen pc sin å går og han har 9800xt, det står at kortet hannes er ca 70 grader når han bare er i windows, er dette mye?
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Nå skal de sies at skjermkort blir utrolig varme, men 70 grader er vel mye! Hvis han ikke har mekka noe på kortet sitt kan han ta det helt med ro. GARANTI
Jarbra Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 De nye Radeon-kortene er laget for å være stabile ved høye tempraturer, dvs. opptil 80 grader+. Så lenge han ikke har mekket på kortet har han jo selvfølgelig garantien, men hvis han vil ha mest mulig ytelse/klokk, anbefaler jeg å montere en ny kjøler e.l.
ronnyaa Skrevet 7. februar 2004 Skrevet 7. februar 2004 Om du tar en liten søkerunde her i forumet vil du finne ut at 70 grader = 50 grader ! Bruker rivatuner selv til å lese av temperaturene, viser riktig temperatur
TDK Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 et enkelt søk hadde gitt svar på dette... bytt fra 4.1 driverne til 3.10... det hjalp meg... med 4.1 driverne er måleren gal og når du bytter til 3.10 detter måleren til 50 grader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå