Gå til innhold

Direct X

flabben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på ett spørsmål jeg lenge har lurt på! Jeg har ett MSI GF4 Ti4200 som støtter DX8.1, men så var det denne greia som heter DX9 da. Vil kortet mitt bli dårligere av at jeg installerer DX9 eller bare bedre? åssen er det med OC egenskapene, blir di værre eller bedre?

*skammer meg over å ikke vite det, sikkert nooby lett :blush: *

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke merket noen forskjell selv...

Men min oppfatning av dette med støtte for Direct X 9 i kortet er bare at det yter bedre enn et kort uten denne støtten, når man har DX 9 instalert.

Uansett, skal du spille de siste spillene kreves det at du har DX 9 instalert. ;)

Skrevet

På mitt Ti4200- kort hadde jeg DX9, og opplevde at alt ble bedre enn med DX8.1.

Penere textures, og økt ytelse - så det er bare å klemme ivei....

Mitt kort var et MSI Ti4200 128 MB

Skrevet
På mitt Ti4200- kort hadde jeg DX9, og opplevde at alt ble bedre enn med DX8.1.

Penere textures, og økt ytelse - så det er bare å klemme ivei....

Mitt kort var et MSI Ti4200 128 MB

Kortet ditt støtter bare DX8.1 og du vil ikke få noe utbytte av DX9 ved form av bedre grafikk. Både skjermkortet og spill må støtte DX9 for at grafikken skal bli bedre!

Skrevet

Bare legg inn dx9, du vil ikke merke noen forskjell på grafikken, men noen applikasjoner vil kanskje kjøre litt bedre.

Kjekt å ha nyeste versjoner av alt uansett...

Skrevet
Jeg ser hva du skriver, men er helt uinteressant. For mitt kort på de spill som jeg spilte var opplevelsen en helt annen..............

Da må du ha skrudd på AA/AF, for bare å installere DX9 vil du ikke få bedre grafikk når ikke grafikkortet støtter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...