Gå til innhold

Hvor blir det av 9800Pro kortene?

morknudsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøker å finne et sted hvor man kan kjøpe sapphire radeon 128 pro, men det er ingen som har dem på lager lenger.... Alt til fordel for det bedre kortet 9800xt...

Siden jeg ikke har råd til det (må man så må man :scared: ) så lurer jeg på om det er noen som vet bakgrunnen for dette? Kommer r420 allerede nå og de forsøker kanskje derfor å pushe ut 9800xt kortene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
' date='05/02/2004 : 22:06'] .. sapphire radeon 128 pro ..

Jeg vet ATi produserte noe som het ATi Rage 128 pro for 3-4 år siden, men det er lenge siden de gikk ut av produksjon. Jeg hadde etterfølgeren "Rage 128 pro turbo" med 2xAGP og 32MB SDram i jobbmaskina mi før. Tviler også på at saphire laget kort basert på de brikkene. Er ikke Saphire et relativt nytt merke innen grafikkort?

PS. Hva skal du med noe så inn i granskauen gammelt?

Skrevet (endret)
,05/02/2004 : 22:06] .. sapphire radeon 128 pro ..

Jeg vet ATi produserte noe som het ATi Rage 128 pro for 3-4 år siden, men det er lenge siden de gikk ut av produksjon. Jeg hadde etterfølgeren "Rage 128 pro turbo" med 2xAGP og 32MB SDram i jobbmaskina mi før. Tviler også på at saphire laget kort basert på de brikkene. Er ikke Saphire et relativt nytt merke innen grafikkort?

PS. Hva skal du med noe så inn i granskauen gammelt?

Tror du misforstår her... en ørliten skriveleif.. Det han mener er nok Radeon 9800 Pro kontra Radeon 9800XT. Komplett.no har i skrivende stund ètt slikt kort fra produsenten PowerColor på lager, så hvis du vil ha Radeon 9800 Pro og ikke XT så løp og kjøp :)

Edit: Whops, leste en linje feil; det er non-pro som de har ètt igjen av, Pro har de over hundre av på lager... så det skulle være plankekjøring å skaffe seg et :yes:

Endret av Rayban
Skrevet
' date='05/02/2004 : 22:45'] Har jeg misforstått så mye...tror ikke det....

Sapphire Radeon kort (http://www.sapphiretech.com/)

Du har følgende radeon kort: (noen)

powercolor

sapphire

asus

og sikkert noen flere også....

mener dere at dere ikke har hørt om sapphire?!

jeg mente at simen1 misforsto jeg ok :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...