morknudsen Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg forsøker å finne et sted hvor man kan kjøpe sapphire radeon 128 pro, men det er ingen som har dem på lager lenger.... Alt til fordel for det bedre kortet 9800xt... Siden jeg ikke har råd til det (må man så må man ) så lurer jeg på om det er noen som vet bakgrunnen for dette? Kommer r420 allerede nå og de forsøker kanskje derfor å pushe ut 9800xt kortene?
morknudsen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Send meg gjerne en link til steder som HAR dem på lager om du vet om noe Takk
Simen1 Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 ' date='05/02/2004 : 22:06'] .. sapphire radeon 128 pro .. Jeg vet ATi produserte noe som het ATi Rage 128 pro for 3-4 år siden, men det er lenge siden de gikk ut av produksjon. Jeg hadde etterfølgeren "Rage 128 pro turbo" med 2xAGP og 32MB SDram i jobbmaskina mi før. Tviler også på at saphire laget kort basert på de brikkene. Er ikke Saphire et relativt nytt merke innen grafikkort? PS. Hva skal du med noe så inn i granskauen gammelt?
Rayban Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) ,05/02/2004 : 22:06] .. sapphire radeon 128 pro .. Jeg vet ATi produserte noe som het ATi Rage 128 pro for 3-4 år siden, men det er lenge siden de gikk ut av produksjon. Jeg hadde etterfølgeren "Rage 128 pro turbo" med 2xAGP og 32MB SDram i jobbmaskina mi før. Tviler også på at saphire laget kort basert på de brikkene. Er ikke Saphire et relativt nytt merke innen grafikkort? PS. Hva skal du med noe så inn i granskauen gammelt? Tror du misforstår her... en ørliten skriveleif.. Det han mener er nok Radeon 9800 Pro kontra Radeon 9800XT. Komplett.no har i skrivende stund ètt slikt kort fra produsenten PowerColor på lager, så hvis du vil ha Radeon 9800 Pro og ikke XT så løp og kjøp Edit: Whops, leste en linje feil; det er non-pro som de har ètt igjen av, Pro har de over hundre av på lager... så det skulle være plankekjøring å skaffe seg et Endret 5. februar 2004 av Rayban
morknudsen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 (endret) Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=24&GrpID=1 Dette er IKKE gammelt..... BTW: komplet har 31 forskjellige sapphire radeon kort... Endret 5. februar 2004 av JallaBalla [EO]
Spyder Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 seriøst da han mener jo radeon 9800 pro da hehe
morknudsen Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Har jeg misforstått så mye...tror ikke det.... Sapphire Radeon kort (http://www.sapphiretech.com/) Du har følgende radeon kort: (noen) powercolor sapphire asus og sikkert noen flere også.... mener dere at dere ikke har hørt om sapphire?!
Spyder Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 ' date='05/02/2004 : 22:45'] Har jeg misforstått så mye...tror ikke det.... Sapphire Radeon kort (http://www.sapphiretech.com/) Du har følgende radeon kort: (noen) powercolor sapphire asus og sikkert noen flere også.... mener dere at dere ikke har hørt om sapphire?! jeg mente at simen1 misforsto jeg ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå