Gå til innhold

Tips til cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har dannet clanen [FuM] men har ikke fått vist oss frem enda. Spilte på northlan, men vi manglet en person av clanen så vi måtte bruke broren til en av oss. Han begynte å spille cs 1 uke før lanet. En annen hadde veldig ustabil pc da.. Fikk ikke bra resultater.. Han vi manglet da, er i millitæret nå, så vi prøver en reserve til clanen til han kommer hjem igjen. Men vi som er her spiller litt på GameSurf servere og litt på Netlife Killzone og slikt. Litt overalt egentlig. Er ikke så mye på mirc pga, internett koster penger. Og når jeg først er på internett, vil jeg heller spille cs enn å være på mirc.. Det kalles prioritering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

nemisiS: hvis du ikke har en nå sliter du. det koster deg bare 150kroner å få en på nermeste narvesen butikk, hvis de har noen igjen da!! uansett, nå som 1.3 av CS har komt ut kan bare 1 person med samme CD-key spille på en server. derfor er det ikke lenger atraktivt å gi vekk CD-Key'en sinn til andre.

Lenke til kommentar

hei victim.

ja du har møtt baltazar ja. han fortalte meg det hørte du eide noe sinnsykt. håper jeg møter deg en gang og får se deg. Jeg har et lite problem. hvorfor kommer denne beskjeden opp når jeg skal registrere en klan i cb?

 

You have not entered all the necessary data:

Password must contain at least one upper case character ('A').

Lenke til kommentar

Quote:


hvorfor kommer denne beskjeden opp når jeg skal registrere en klan i cb?


You have not entered all the necessary data:

Password must contain at least one upper case character ('A').


Fordi passordene på Clanbase må inneholde minst én stor bokstav og også ett tall, f.eks Karamell1. karamell1 ville ikke fungert, skjønner du?

Lenke til kommentar

Quote:


hvorfor kommer denne beskjeden opp når jeg skal registrere en klan i cb?


You have not entered all the necessary data:

Password must contain at least one upper case character ('A').


Fordi passordene på Clanbase må inneholde minst én stor bokstav og også ett tall, f.eks Karamell1. karamell1 ville ikke fungert, skjønner du?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som kjenner til klanen unknown og hva som skjedde med dem? De var i alle fall gode...blant norges beste i en periode.... De kom på 2. plass i Steinkjer på et sånt cs-nm-lignende sak..(kan dette stemme) og så vant de en plass ned i tønsberg? larvik? uansett nedi der... dette var i år tror jeg...begynnelsen på året..kanskje i påsketider...

 

Husker nemlig klanen men har ikke funnet dem i clanbase... hørt rykter om at de var fryktelig uheldige med kampene sine og trekte seg ut for å begynne på nytt igjen...

Lenke til kommentar

SPILL AGGRESIVT, cs er beregnet for det, hvis laget du er på taper, så er det fordi hele det andre laget stormer. stormer 3 stk så er det kamikaze, stormer alle så vinner de. awp er drittvåpen, det skulle vært eraset fra spillet, detter du ned broen på aztec er du snipet før du lander i vannet. noen tips, vær rask, jeg stormer alltid og slakter de som fortsatt holder kniv eller he og går rundt og skyter haugevis i ryggen. skyt burst, ak skyter du 1-3 skudd om gangen, para 3-4. ikke ver feig og camp, gå rundt og skyt, det er det som er gøy, det du blir god av og det du får mye kills av.

er du ute etter score er det bare og sette på cheatsene og bruke awp... SCORE means ikkje en dritt.

STORM, det er det som er fun

 

[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2001-12-21 21:09 ]

Lenke til kommentar

goldfish: den godcsspiller.txt'en din var latterlig. ikke rør en awp fordi det er feigt? wtf?

 

det er feigt å skyte folk i ryggen også, ikke sant? eller gjemme seg i mørke kroker sånn at de ikke kan se deg?

 

folk spiller med det våpenet de liker best. selv liker jeg tmp og mp5 fordi du beveger deg fort, skyter raskt og rekylen er ikke noe særlig. hvis noen liker awp fordi den er grisekraftig (og det er vel egentlig hele fordelen), så må vel de få lov til det.

 

stfu n00b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...