Gå til innhold

Er dette en saklig avgjørelse ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

QUOTE (nvoetfiv @ 05/02/2004 : 15:05)
Synes også det var en feil avgjørelse.. but hey, you can't drink and drive at the same time?

Nei, er klar over det men jeg blir sååå inn i hel... forbannet når slik som dette skjer. Så hvis du som stengte denne posten leser dette, så forlanger jeg en saklig grunn :devil:

Skrevet

QUOTE (RikkyRally @ 05/02/2004 : 15:29)
Den er da klar nok... Bumping. Står i retningslinjene vel?

Ditt innlegg gidder jeg rett å slett ikke komentere, blir for dumt liksom :yes:

Skrevet

Eg syness det var litt unødvendig å bumpe berre etter ein time, det står jo i retningslinjene at det må maks 5 dagar, og eit nødsfall før du bumper! Så eg synes det var ein riktig avgjerelse ut i frå retningslingjane, sjølv om det er irriterande!

Skrevet

QUOTE (afsdøjklopirtemnut @ 05/02/2004 : 15:41)
Eg syness det var litt unødvendig å bumpe berre etter ein time, det står jo i retningslinjene at det må maks 5 dagar, og eit nødsfall før du bumper! Så eg synes det var ein riktig avgjerelse ut i frå retningslingjane, sjølv om det er irriterande!

Har bare en ting å si om denne saken: HELT IDIOTISK DUMT. Case closed...

Skrevet

Hvis du mener du har blitt behandlet urettferdig av en moderator og fått en post stengt eller lignende problemer så sender du en email til forumstyret ([email protected]) og klager.

Opprette thread om det og klage på hendelsen er noe man ikke skal gjøre, så derfor blir jeg nødt til å stenge denne posten.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...