Gå til innhold

panasonic gs70 grisebillig


Anbefalte innlegg

jeg registrer at prisen på panasonic gs70 har sunket til under 8000. Det er jo relativ lav pris med tanke på at elkjøp og andre butikker fremdeles selger kameraet til 11 stive tusenlapper.

 

Selv om det er litt utrolig at man kan få et 3ccd kamera til under 8000 så er ikke kameraet det beste til å filme i dårlig lys. Men hva kan man forvente av kameraer under 10000??

 

Noen som vet hvorfor prisen på dette kameraet har blitt så veldig lav?

Hva synes folk om et slikt kjøp? Får man mye for pengene??

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Selv om det byr meg litt imot, så tror jeg faktisk jeg ville valgt Sony TRV33 eller PC105 over GS70 pga muligheten til å filme i widescreen... Men dette blir et spørsmål om prioritet: widescreen eller manuelle kontroller? Jeg tviler på at bildekvaliteten er så veldig mye bedre på GS70.....

Lenke til kommentar
Selv om det byr meg litt imot, så tror jeg faktisk jeg ville valgt Sony TRV33 eller PC105 over GS70 pga muligheten til å filme i widescreen... Men dette blir et spørsmål om prioritet: widescreen eller manuelle kontroller? Jeg tviler på at bildekvaliteten er så veldig mye bedre på GS70.....

Helt enig med Ursa her ja... SONY TRV 33!!

Lenke til kommentar
FORDI DET KOMMER NY MODEL NV-GS200 SOM AVLØSER NV-GS 70

KOMMER TIL VÅREN.....

...og fordi mange andre, som butikken jeg jobber i, kjøpte for mange stykker av dette kamerat ved lansering med lovnader fra Panasonic om at dette ble en braksuksess. Nå sliter vi med flere slike på lager (solgt noen få) og må vel selge de med stort tap for å bli kvitt de.

 

Slå av caps-lock, foresten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

:hmm: Mmm, så jeg antar at Trv33 kan ta opp i "ordentlig" widescreen? eller...?

NV-GS70 kan jo forsåvidt ta opp i widescreen, men problemet er at den gjør det ved å klippe bort øverste og nederste del av 4:3 bildet, dermed får man lavere oppløsning.

 

Riktig...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...