Phoenix-Hawk Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Er det samme upset på KOTOR og galaxies. Bare at man kan spille galaxies på internett. Man kan vel være dark/light i galaxies og.. Skal kjøpe meg KOTOR og galaxies må abre spørre litt
mrxzero Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Tror ikke de spilla kan sammenlignes, siden Galaxies er MMORPG. Kotor følger en story.
Zuluzion Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Begge spilla er RPG. Men du har MYE større frihet i Galaxies! I Kotor følger du en historie. I Galaxies lager du din egen. Skal ned på Siba og kjøpe Galaxies snart
Phoenix-Hawk Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Skrevet 5. februar 2004 Skal kjøpe galaxies i dag tipper jeg, har også hørt at man må ha abomment på å spille galaxies og. Bryr meg ikke så mye men noen som vet hvor mye det koster..
Zuluzion Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Koster rundt 100-lappen. Hvor skal du kjøpe Galaxies?
Phoenix-Hawk Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Skrevet 8. februar 2004 Kjøpte det hos Spiderman i Buskerud storsenter
Dʋgɢtung Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Kjøpte det hos Spiderman i Buskerud storsenter Hvor mye måtte du gi for det der? Sikkert minst 449,- eller 499,-... Synes de har blitt alt for dyre på storsenteret
Armalite66 Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Er det samme upset på KOTOR og galaxies. Bare at man kan spille galaxies på internett.Man kan vel være dark/light i galaxies og.. Skal kjøpe meg KOTOR og galaxies må abre spørre litt Måten du ser figuren din på og interface er veldig lik, og hvordan verden ser ut. Jeg vil påstå at KOTOR er en slags single player versjon av SWG, men de er ikke helt like.
Uxzuigal Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 KOTOR.. genialt spill, elsker KOTOR over alt, men SWG også.. spiller begge spillene, og KOTOR er det første MMORPG siden BG2 som har gitt meg ordentlig stor glede på den høyde:)
notarget Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Kjøpte det hos Spiderman i Buskerud storsenter Hva synes DU om spillet? Det anbefales på det sterkeste, skala 1-10 så er det 10?
Nolander Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 KOTOR.. genialt spill, elsker KOTOR over alt,men SWG også.. spiller begge spillene, og KOTOR er det første MMORPG siden BG2 som har gitt meg ordentlig stor glede på den høyde:) KOTOR er ikke et MMORPG, ikke BG2 heller!
Dʋgɢtung Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Kjøpte det hos Spiderman i Buskerud storsenter Hva synes DU om spillet? Det anbefales på det sterkeste, skala 1-10 så er det 10? Kjøpte mitt i sted, og jeg vil så langt gi det en høy karakter. Fikk hjelp av en vennlig amerikaner med en gang jeg kom inn omtrent, og hele spillet er veldig godt gjennomført - det lille jeg har sett av det hvertfall... Det eneste jeg kan utsettet på det er at jeg nesten ikke har møtt noen andre menneskelige spillere - Spiller forresten på Eclipse-serveren.
Phoenix-Hawk Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Skrevet 9. februar 2004 Kjøpte det for 499,- Må si det er det beste spillet jeg har spilt på lang tid, kommer til å ta litt tid før jeg blir lei av det hvertfall. Er så mye man kan gjøre Smart å komme seg inn i en clan med engang, har fått mye hjelp fra den clanen jeg er i NiS. Du kan søke medlemskap i NiS bare gå inn på siden deres og registrer deg. Jeg gir nok spillet en 10+ jeg . Eclipse servern eier! www.swg-nis.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå