Gå til innhold

Beta tester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en bør lese gjennom avtaler og slik før en kaster seg ut....

 

klikket meg frem til ryzom.com, så kjempe kjekkt ut, så jeg tenkte en "liten beta testing"

 

leste litt av avtalen, og ble raskt sjokkert_

 

(4) You acknowledge that Nevrax may, with prior information, charge a fee for the Beta Software and/or participation in the Beta Test Program later on, and your participation in the Beta Test Program is contingent on your payment of such fee(s);

 

tatt fra Beta Testing Non Disclosure Agreement (NDA) --> TERMS OF USE , LICENSE AND NON-DISCLOSURE AGREEMENT (BETA TESTING OF A PRE-RELEASE GAME)

 

 

Er det normalt å ta penger for slik? høres latterlig dårlig ut, da folk liksom hjelper. Det blir jo å kreve penger for et produkt som ikke er ferdig, og som blir skapt med støtte fra akkurat disse spillerne

 

andre slike? har jeg helt misforstått eller burde alt fra Nevrax boikottes?

Lenke til kommentar

Kikket akkurat gjennom det samme selv, og det er jo helt bakvendt at man faktisk kan ende opp med å måtte betale for å få lov til å hjelpe dem.

 

Synes spillet så ut til å kanskje kunne bli noe, men når de holder på slikt er ikke jeg interessert i å hjelpe dem i hvert fall. :angry:

 

www.betawatcher.com er også greit å ha med seg ;)

Lenke til kommentar

You acknowledge that Nevrax may ..

 

Nå pleier jeg alltid å signe meg opp til slike tester med falsk informasjon, bare for å beskytte meg selv.. Vet aldri hvem de deler informasjonen med..

 

Som det står.. De kan ta betalt.. ikke at de skal ha betalt.. Uansett.. lag deg et internet alias, med komplett navn, adresse og telefonnummer.. Bare for å være på den sikre siden..

 

[edit: skrivefeil]

Endret av Outlook
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...