Gå til innhold

Vise 100fps i Counter-Strike??!


Anbefalte innlegg

man vil ikke ha utbytte av mer enn 100 fps, for d er så mangen fps som øye kan se...

Men man MÅ ta av vertical sync uansett om man har refreshrate fix.. og så må man ta på fps_max 100

Jeg har konstant 100, aldri under 99 ihvertfall.

 

Athlon xp 1700x

Abit kg7 raid

Hercules 3d Prophet 2

512 mb DDR ram

masse annet stæsj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke kjøre CS engang jeg. Får bare "connection to server timed out" melding. Irriterende, fikk det når jeg innstalerte Win2k

 

 

Jaja, Vsynk av, fps_max 100, kjøp en Athlon XP2100+ og GF4Ti4600 så burde du få over 60fps

Lenke til kommentar

fps_max er kommandoen for å endre maksimal fps i cs!

Setter du fps_max til 99 får du 98 som max, setter du den til 100 får du max sdom 99. Vet ikke hvorfor det er slik, men slik er det i alle fall.

 

Jeg kjører 99fps med min celeron 400 @ 500mhz og geforce2mx kort så maskina (prosessoren) hans skal ikke være problemet, det skal visstnok nevnes at maskina mi ikke går stabilt på 99fps uten r_drawviewmodel 0 (våpena vises ikke).

 

[ Denne Melding var redigert av: |Viper på 2002-03-20 10:28 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

takk skal dekk ha for detta vertical sync tipset!!

har et gf2mx/400 kort og kjører cs i 1280 x 960 og hadde 60 fps! Og når jeg skrudde av vertical sync så fekk jeg SVIMLENDE 70 fps og grafikken såg ut som om den var skutt ut av en kanon! skulle tru noen hadde sleppi ei bombe på bakken for det såg ikke ut! så mitt synspunkt er: drit i å skru av vertical sync BARE for å få noen flere frames! det er bare tull! 60fps er mer enn nok foreløpig, dekk har ikke rask nok hjerne som reagerer på flere fps uansett!

Lenke til kommentar

100 hz på skjerm og fps?max 99 i cs så har man 100. eller vsync av.

en del sier det ikke er vits med 100 fps... det er feil - øyet kan oppfatte 220 fps faktisk.

du merker ikke ping eller fps når du står iro, men når du begynner og sikte og snu deg og slikt da merker du fort stor forksjell mellom 60 fps og 99 fps f.eks

Lenke til kommentar

100 hz på skjerm og fps?max 99 i cs så har man 100. eller vsync av.

en del sier det ikke er vits med 100 fps... det er feil - øyet kan oppfatte 220 fps faktisk.

du merker ikke ping eller fps når du står iro, men når du begynner og sikte og snu deg og slikt da merker du fort stor forksjell mellom 60 fps og 99 fps f.eks

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-15 17:15, B|Real skrev:

Quote:


house skrev (2002-03-15 17:08):

lurer på hvordan ett spill hadde vært med 1000 fps jeg.. hadde vel vært phett...




Housey



Tviler på at du ville ha hatt noe spess utbytte utav det, men skøy kunne det sikket være.

 

 

Du hadde ikke merka forskjell på 100 fps og 1000..jo..at det hadde vært et 0-tall mer :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Marquis skrev (2002-04-20 23:36):

Det menneskelige øyet kan ikke se noe særlig mere enn 30 FPS hvis jeg ikke husker helt feil.

Har du ikke noen gang lurt på hvorfor ting blir "blurry" når det går fort?

Hadde du kunne sett i 240 FPS ville nesten ittno blitt blurry da.....


Enkelte folk som tror at de ser slikt...

samme som folk som tror de ser Gud :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...