Plexius Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Jeg er kunde av nextgentel. jeg har nettopp flyttet og nextgentel mAtte ogsA flyttes over. Men jeg fAr aldri internette tilbake... Jeg fAr nye datoer hver uke og de bare lover og lover.. har betalt for to mAneder uten internett nA.. Hva skal jeg gj0re for at de skal kjerpe seg og gi meg internett?
cremaster Skrevet 4. februar 2004 Skrevet 4. februar 2004 Forbedre topicen din før tråden blir stengt. Ringe til Nextgentel og be de om å skjerpe seg, krev å få tilbake pengene for en tjeneste de ikke kan levere. Evt. avbestill abonnementet og finn en annen leverandør. Be om å få snakke med sjefen.
Kevlar1 Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Må bare innse at NGT voldtar kundene sine. Ring forbrukerrådet og TV2 hjelper deg før det er for sent. Makan til lugubert selskap har jeg aldri opplevd - Nextenitel.......
the_pilot Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Ansvaret ligger hos Bravida, men som kunde hos NGT må du selvsagt forholde deg til NGT og ingen andre. Som det blir skrevet over her, ta kontakt med kundeservice og be dem sjekke opp i saken. Å skulle plage TV2 eller forbrukerrådet hver gang det oppstår et problem med deg og et selskap du er kunde hos er tull. Jeg ringer ikke TV2 hvis det er en feil på fakturaen min fra f.eks. Chess.
the_pilot Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Må bare innse at NGT voldtar kundene sine. Ring forbrukerrådet og TV2 hjelper deg før det er for sent. Makan til lugubert selskap har jeg aldri opplevd - Nextenitel....... Spar oss for usaklige innlegg og lite konstruktiv kritikk både her og i andre tråder.
agvg Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Ansvaret ligger hos Bravida, men som kunde hos NGT må du selvsagt forholde deg til NGT og ingen andre. Rart at ikke noe drypper på NGT, Bravida er et montørselskap som er avhengig av NGT m.f for og tjene penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå