Gå til innhold

Til dere med 64bit cpu

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

En testutgave av Windows XP for 64-bits AMD-prosessorer er nå offentlig tilgjengelig.

Testutgaven, som har en levetid på 360 dager, kan kun benyttes av maskiner utstyrt med AMDs Opteron- eller Athlon 64-prosessorer.

Siden denne utgaven av Windows XP fortsatt er under utvikling, advarer Microsoft mot å benytte den i produksjonsmiljøer.

Du kan laste ned Windows XP 64-Bit Edition for 64-Bit Extended Systems fra

http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/d...ads/upgrade.asp

Den endelige utgaven av Windows XP for AMDs 64-bits arkitektur ventes å bli ferdig kommende høst.

vet at dette ikke helt hører hjemme her, 90% av dere som gjerne ønsker å prøve dette ikke hadde lagt merke til det ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, har de begynt å frigi beta-versjoner til alle? Synd jeg ikke har AMD64 sjøl ennå, men moro om noen prøver litt! (hmmm, så man må registere seg; liker aldri sånt...)

Skrevet (endret)

Glimrende!

Takk skal du ha ThomasM.

Jeg har ikke AMD64 ennå, men planlegger en oppgradering snart så da er det greit å ha CD'n klar når hardwaren er her.

PS. Er det noen som vet hva "Shipping and handling costs apply" betyr i praksis? Altså hva det koster i kroner og øre og om dette overstiger 200kr så man må betale fortolling osv på det hele? Hvis det bare er f.eks en ~50-lapp så kan det jo være greit å ha orginal-plata med cover mener jeg. Hvis det er koster over 100kr laster jeg heller ned ISO'en.

Edit: Jeg fikk ikke til å laste ned. Ble styrt over til bestill-CD delen med en gang. "Shipping and handling" kommer i følge bestillingsprosessen på $9.85 til norge (ca 68 kr med dagens kurs).

Endret av Simen1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...