Gå til innhold

Hvilken mobil?


YBD

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I løpet av våren har jeg planer om å kjøpe ny mobil, men er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg har nemlig verken bruk for eller lyst på en med kamera!

 

Har sansen for de letteste mobilene, og har for tiden en Nokia 6100. Nå har jeg hatt den i over et år, og føler det er på tide med noe nytt. Men er det noen vits i å bytte den ut - kommer det bra mobiltelefoner uten kamera for tiden?

Tenker på noe lignende som Ericsson T630 i prisklassen 3000-4000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha anbefalt disse to: Noki 6230 og Sony Ericsson T630....

Nokia 6230 har alt du trenger; kamera, mp3, masse minne (minnekort vet du) radio, god: men litt liten skjerm alt dette innpakket i et godt og litet design ;)

har ikke testet den enda; men ser ut til å bli en av de beste mobilene på leeenge fra nokia :thumbs:

 

t630 er etterfølgeren til t610; men er mindre, har bedre skjerm, lik minne, "bedre kamera" + noen nye funksjoner.... blir nok veldig fin den og :thumbs:

 

tror selv at t630 vil ligge 1000 lappen under 6230; men så har 6230 litt mere funksjoner...

 

Bestem selv ;)

lykke til, håper d hjalp :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for tipsene.

Foreslo t630 som et eksempel, hadde vært en perfekt telefon for meg om den ble lansert med de samme funksjonene utenom kamera, da kunne den blitt både mindre, lettere og billigere. (Noen som vet hvor det ligger bilde av den telefonen i svart forresten?)

Lenke til kommentar
Takk for tipsene.

Foreslo t630 som et eksempel, hadde vært en perfekt telefon for meg om den ble lansert med de samme funksjonene utenom kamera, da kunne den blitt både mindre, lettere og billigere. (Noen som vet hvor det ligger bilde av den telefonen i svart forresten?)

Det er vel ikke akkuratt negativt om den skulle ha kamera, bare se på det som en liten ekstrafunksjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...