Gå til innhold

Student rabatt på Ibook?


Anbefalte innlegg

Skal bestille en Ibook i nærmeste framtid... :green:

 

Kor mye vil skole/studentrabatten bli på en 11.000 kroners Ibook??

 

Fikk jo fire hundre i skolerabatt på Ipoden.. Og den kostet jo bare 2600 i utgangspunktet...

 

Har ikke endå bestemt meg kor eg skal kjøpe den... Apple.no, EdBergen, eller Video 4...

 

Har ikke Visa... Kan eg betale med Postoppkrav eller lignendes på Apple.no??

 

Takker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-sipbcKoO

Apple og Studenrabatt.

 

Apple Norge gir studentrabatt til alle som er registertre studenter på enten universitet eller høyskole og som har betalt semesteravgift.

 

Det gis 5% rabatt på ALLE Apple produkter i Applestore.

 

Prosedyre:

RING til Applestore Direct på 800 33034 og si at du ønsker å registrere deg som student. Du blir gitt en epostadresse hvor du kan sende en kopi av ditt studentkort og semesterkort.

 

Ca. en dag senere ringer du opp til kontaktpersonen (som regel en utrolig hyggelig svensk dame ved navn Helene - Helèn på svensk...). Du bestiller pr. telefon de varene du ønsker og du får 5% på alt du bestiller av Appleprodukter (du får faktisk også rabatt på LaCie produkter og det meste annet også).

 

Dermed vil du kunne spare ganske nøyaktig kr. 524,50 på en ny iBook til kr. 10.490,-.

 

:thumbup:

 

Hvis du regner på det så vil 5% på Applestore bli nesten 7% lavere enn om du får 9% på OfficeLine sine produkter. Dessuten blir alle dine bestilte varer levert på døren!

 

Løp og kjøp!

 

Det beste er likevel å bli ADC-medlem. Da får du 20% på alle Apple produkter... :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...