Gå til innhold

Hvilken maskin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

akkurat samme situasjon som jeg var i. Vurderte lenge hp zt3xxx. men da for 14.500 fra annen butikk. Samt 8600, litt powerbook men selv med rabatt ble den litt for dyr med alle specsene.

 

først.. ville gjerne ha hp zt3xxx, men hvorfor gå fra 1.4 m til en annen ved oppgradering. samt at skjermoppløsningen på den er for liten/stor. Var allerede lei av xga, og den på hp er det samme. testet den litt å det ble rett å slett for lav oppløsning, og skjønte at dette kom til å irritere meg etter en stund.

 

hp en ser fin ut, og er ikke så stor. Hadde den kommet i større oppløsning og 1.6m hadde valget vært noe enklere. Men vil ikke anbefale den pga av skjermen den selges med i norge.

 

så da er vel valget ditt mellom mac og dell, kan ikke si noe mer om 8600 før jeg får den om ei uke.

Lenke til kommentar

en annen ting er at siden jeg går på vgs så fortrekker jeg forsirking og gode support.

 

apple har jeg egentlig gitt stryk karakter når det gjelder det der, men maskinen deres var stabil som et fjell i forhodl til latitude maskinen.

 

er Ibooken noe for meg?

Ekke så glad for å legge ut masse penger og 14" skjerm holder massevis for meg.

 

I8600 kan jeg få 1920 oppløsning på og masse annet samt veldig god support.

Lenke til kommentar

OK, så nå at du kunne forsikre den for nesten 3000,-. Spørsmålet er vel om det heller lønner seg å forsikre seg i banken?

 

Og dekker forsikringen tyveri? Eller bare uhell?

 

Vet ikke om det er verdt det jeg. Spesielt ikke når PSData kan tilby en pc med mer minne, større harddisk, lavere vekt... til lavere pris!

Lenke til kommentar

spm er vel om widescreen bærbare pc er.

 

aopen 1557 er en ok maskin nå, men ikke widescreen.

 

og når det gjelder forsikring, tegn en verdigjenstands forsikring. snakk med banken din og hvis flere i din familie har kundeforhold der får du nok en ok pris.

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...