langtongting Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Har idag TI4200, som funker meget bra i BF1942 og Far Cry demoen. Men snart kommer jo Half-Life2, og da må jeg vel ha et DX9-kort. Så målt opp til pris og ytelse, hva bør jeg kjøpe av Radeon 9600XT eller 9800PRO? Noen som har god erfaring med disse kortene? Tviler sterkt på at jeg kjøper noe FX-kort av nVIDIA. PS: Ja, jeg har nevnt dette spørsmålet i en annet innlegg!
Mr.Devil Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 (endret) Hmm...snart og snart fru. blom. Det kommer når det kommer. Angående skjermkort valget, hvis du skal ha det til hl2 kan du vell vente og se hva som kommer på markedet når den tid kommer. Du sier jo selv at TI4200 (som jeg selv har ) holder til dagens spill og det er jeg helt enig med deg i. Prisene vil nok falle den gang hl2 kommer. Btw, det heter hvilket skjermkort (før du blir halshogd av andre "lærere"). Edit: Ops, ta deg en tur å les retningslinjene...Animert avatar er ikke lov. Endret 2. februar 2004 av Mr.Devil
Sharagoz Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Hvis du kjøper sapphire Radeon 9600XT Atlantid med full-reatail, så får du half-life 2 med på kjøpet. Pluss en del annet stasj (for ca 300 ekstra). Dette kortet er etter min mening en av de beste kjøpene i mellomklassen hvis du ser på pris vs ytelse.
Windoge Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 9800PRO er vel mest for pengene nå. Synd at du missta komplett.no sitt knalltilbud på Radeon 9800 i forrige uke.
Same- Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 9800PRO er vel mest for pengene nå. Synd at du missta komplett.no sitt knalltilbud på Radeon 9800 i forrige uke. Fortsatt Billig
Mr.SS Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Det lagger faktisk litt til meg i KOTOR med 4200 :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå