Sitronade Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Maynard James Keenan fra A Perfect Circle er noe å merke seg...
Passasjer Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Den alle beste vokalen finner man hos Anorexia Nervosa, vokalisten "Mr.Hreidmarr" har en utrolig god vokal. Ellers er disse verdt å nevne: *Amon Amarth *Meshuggah *Anaal Nathrakh *Impaled Nazarene *Trivium *Rammstein *Red Hot Chili Peppers *Dimmu Borgir (Shagrath?) Men Anorexia Nervosa har vokalen over alt
LarsP Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Den alle beste vokalen finner man hos Anorexia Nervosa, vokalisten "Mr.Hreidmarr" har en utrolig god vokal. Ellers er disse verdt å nevne: 5331749[/snapback] Han var faktisk enda bedre live.
Passasjer Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Du har sett dem live? Må si jeg misunner deg der, det er ikke noe annet band jeg heller vil se live enn de . Må forresten takke deg, var på grunn av noen av dine innlegg at jeg oppdaget Anorexia Nervosa og Anaal Nathrakh. Takk, og god jul Må vel også nevne at Maynard James Keenan er en fryd for øret.
LarsP Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 De var her i Trondheim sammen med Rotting Christ, Lost Soul og Vader. Meget koselig konsert. God jul.
bleidd Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Det begynner å komme mange av de samme navnene om igjen her nå. Hva med å få til en poll eller noe?
834HF42F242 Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Vet ikke om jeg har sagt det før, men Muse. Ingen verken over eller ved siden av Matthew Bellamy. Særegent, kraftfullt, høyt og svimlende vakkert.
Jimstar Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 ops. greide å glemme Dave matthews fra dave matthews band og Jack johnson.
Elyas Machera Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Maynard James Keenan er min favoritt. Etter at jeg fikk hørt mer APC ble jeg enda mer overbevist.
Equerm Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Den alle beste vokalen finner man hos Anorexia Nervosa, vokalisten "Mr.Hreidmarr" har en utrolig god vokal. Ellers er disse verdt å nevne: *Amon Amarth *Meshuggah *Anaal Nathrakh *Impaled Nazarene *Trivium *Rammstein *Red Hot Chili Peppers *Dimmu Borgir (Shagrath?) Men Anorexia Nervosa har vokalen over alt 5331749[/snapback] Gaaaa! Kom hjem til meg å drikk øl og hør på musikk sammen med meg <3
hylo Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Cannibal Corpse 1718017[/snapback] Hva faen? Roy Khan har en utrolig god stemme (Kamelot). James Maynard Keenan (Tool og APC). Mikael Åkerfeldt har en utrolig fin stemme (Opeth). Ville Laihiala har en god stemme, men kan ikke måle seg mot de som er nevnt ovenfor (Sentenced). Fernando Ribeiro fra Moonspell har en god stemme. Pantera's Phil Anselmo er rå. Hevvy Devy. (Devin Townsend) Johnny Cash John Fogerty Pål Mathisen (Susperia)
Passasjer Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Den alle beste vokalen finner man hos Anorexia Nervosa, vokalisten "Mr.Hreidmarr" har en utrolig god vokal. Ellers er disse verdt å nevne: *Amon Amarth *Meshuggah *Anaal Nathrakh *Impaled Nazarene *Trivium *Rammstein *Red Hot Chili Peppers *Dimmu Borgir (Shagrath?) Men Anorexia Nervosa har vokalen over alt 5331749[/snapback] Gaaaa! Kom hjem til meg å drikk øl og hør på musikk sammen med meg <3 5333003[/snapback] Gjerne. Er ingen her i området som liker den typen musikk uansett :=)
Equerm Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Cannibal Corpse 1718017[/snapback] Hva faen? 5333248[/snapback] Vokalen i Cannibal Corpse har en fantastisk stemme. Mange mener at det ikke er bra bare fordi han brøler og styrer men prøv selv å brøl så mye so fort selv du
Cuneax Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Har alltid syns at Trent Reznor i Nine Inch Nails har en flott stemme. En herlig kontrast til hans såkalte "noise"-låter.
razh0r Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Vokalisten i Lagwagon synger veldig bra live. Samme med Story Of The Year-vokalisten, veldig solid live. Dream Theater har jo også bra vokal. Andre band som har gode vokalister: Blindside Dream Evil Foo Fighters Iron Maiden TNT Vokalisten i Ninja Magic må jo også nevnes..
LarsP Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 razh0r; først trodde jeg at du køddet, men så kom Ninja Magic og gjorde meg forvirret. :s
razh0r Skrevet 25. desember 2005 Skrevet 25. desember 2005 razh0r; først trodde jeg at du køddet, men så kom Ninja Magic og gjorde meg forvirret. :s 5334015[/snapback] Vel, Ninja Magic var kødd. Resten var min menig. Hva fikk deg til å tro at jeg køddet btw?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå