Gå til innhold

Prosjekt AOPEN! :)


Anbefalte innlegg

JEg har nå moddet mitt aopen kabbinett, men jeg vet ikke om dette er en worklog eller ikke, men poster bilder etc her :)

 

 

SLik så kabbinettet ut før JEG begynte på det

 

Aopen

 

Så begynte jeg med og pelle fra hverandre den grå greia på siden.. :

 

Link

 

Klar til lakkering nå ja.. ( Seff ikke på bordet ) ;) :

 

 

Link

 

FErdig lakkert:

 

Link :

 

 

Så skjærte jeg ut i sidedørene, og lakket :

 

 

Link

 

Rastløs som jeg er måtte jeg jo teste med sidedørene på kabbinettet FØR jeg hadde satt på plexi :

 

Link

Link

 

 

Så satt vi på plass plexi glasset =) :

 

 

Link

Link

 

Og her hvar fronten klar :

 

 

Link

 

FØttene ble svarte:

 

 

Link

 

Satt på fronten jeg:

 

Link

 

Resultatet ble slik:

 

 

 

Link :D

Link :D

 

 

JEG ble meget fornøyd

:yes:

 

 

I og med at dette er min første mod..

 

Tilbakemeldinger ? :)

 

EDIT: For store bilder, mekka URL'r :D

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Derfor jeg tar bort bildene til jeg finner ut hvordan man "rezizer" noen som kan si meg ?

du kan jo bruke phothoshop evt paint :p.. fin mod.... men absolutt ikke slik som min plan er :roll: . men bra det i og med at det er den første mod. og jeg får ennå håp om at kansje mit aopen kansje kan bli bedre en orgianlen :no:

Lenke til kommentar
Derfor jeg tar bort bildene til jeg finner ut hvordan man "rezizer" noen som kan si meg ?

du kan jo bruke phothoshop evt paint :p.. fin mod.... men absolutt ikke slik som min plan er :roll: . men bra det i og med at det er den første mod. og jeg får ennå håp om at kansje mit aopen kansje kan bli bedre en orgianlen :no:

hehe, med min lommebok er den der meeeereee en god nok ;)

Lenke til kommentar

Hmmm har du sett på www.j-hs.com

Trykk på Case mod :)

 

Har blitt litt lite med moddingen i det siste... Er nesten helt tom for penger! :scared:

 

Nyeste tingen vi har skiftet på er kabelsamlere. I tilleg står det en blå neon inni der :) Bryterpanelet er i metall, og heila driden e gammale! (Gjør det mest for å ha någe å jørr på :) )

 

Oppdaterer litt innimellom, neste oppdatering kommer vel på fredag eller lørdag.

Endret av jonhs
Lenke til kommentar
Hmmm har du sett på www.j-hs.com

Trykk på Case mod :)

 

Har blitt litt lite med moddingen i det siste... Er nesten helt tom for penger! :scared:

 

Nyeste tingen vi har skiftet på er kabelsamlere. I tilleg står det en blå neon inni der :) Bryterpanelet er i metall, og heila driden e gammale! (Gjør det mest for å ha någe å jørr på :) )

 

Oppdaterer litt innimellom, neste oppdatering kommer vel på fredag eller lørdag.

... Home.no nede? :roll:

Lenke til kommentar
Så abssolutt en forbedring  :D (men det er vel alt man gjør med en AOpen kasse :ermm: ) But anyway, keep up the good work  :thumbup:

:w00t: HØR HØR :w00t: Du kan trenge bare å skrive " dette e ****** meg det styggaste kabinette evah " på d. så e d kulare :thumbup:

Det er seriøst ikke kødd en gang :p har AOpen selv, så jeg vet hva jeg snakker om!

Lenke til kommentar
Hehe, jeg vet, Aopen kabbiset er stygt, men synes nå det ble bedre sånn som jeg har det nå... eller ? :dontgetit:

Jada :thumbs: de jo det eg prøve å få fram ;)

heh :D .. Foirresten, nå funker power knappen og ;P Den satt litt fast i går se :laugh:

Gratulere. Sga prøve å montere påknappen inni neseboret på duden eg ska montere på kabbiset mitt. aopen då. Men det kan vær en ide m pyntelister fra microplex. di e så sweeeet :dribble:

Endret av tep0sen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...