Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali ADSL... Bad?


Anbefalte innlegg

Skal bestille ADSL og trodde jeg hadde funnet et bra alternativ i Tiscali helt til jeg kom hit... Jeg har ikke fasttelefon.

 

Tele2: 704/128. Det er det jeg hatt til nå. Faller ut hver 3-4 dag. Må restarte modemet. Veldig ustabilt. Grei pris. Egentlig drit lei Tele2...

 

Tiscali: 704/128. Grei pris. Masse negativ omtale her.

 

Håper på hjelp før jeg eventuelt gjør noe dumt :ermm:

 

-sorryMAC-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tiscali 704\128 og er storfornøyd. Jeg har ikke hatt nedetid(som jeg vet om) og har relativt bra ping til spillservere. Kundesupporten skal visst være dårlig, men den har heldigvis jeg ikke hatt bruk for ennå.

 

Cluet er at de fleste bredbåndsleverandørene har svin på skogen. Selveste NGT har tom fått klager på lang ventetid!

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig fornøyd med Tiscali, jeg har hatt 20 minutters nedetid i 3 måender (det jeg har lagt merke til hvertfall). Er det i det hele tatt noen andre ISPer som kan skyte på seg dette?

 

Farten holder seg rundt der, det tiscali lover.

 

Når det gjelder support, er de vell ikke noe bedre enn andre ISPer, heller dårligere. men jeg har ikke hatt en eneste grunn til å ringe support så jeg er rett og slett storfornøyd...

 

Med tanke på at tiscali levere til de som ikke har fast telefon uten ekstra kosnader, er jo gull verdt (hvertfall for oss studenter), for ikke å glemme det at å flytte abonomanget er gratis.

Endret av tøs
Lenke til kommentar
Jeg har bra og stabil linje, men kundesupporten stinker, men du er vel "nerd", så du trnger ikke den. :green:

Vell du trenger ikke være så veldig "nerd", for å koble opp "gkør-det-selv" pakke. Enhver idiot (no offence), klarer å koble seg opp til internett i dag.

Der følger det meste av informasjon med, til hordan du skal koble opp..

 

Når det gjelder andre spørsmål og svar, finnes det rimelig mye kundesupport som ligger på internett. Det er ikke altid man trenger å ringe support, men det kan være kjekt å gidde å løfte på øyelokka og lese litt. :)

Lenke til kommentar
Tele2: 704/128. Det er det jeg hatt til nå. Faller ut hver 3-4 dag. Må restarte modemet. Veldig ustabilt. Grei pris. Egentlig drit lei Tele2...

Dette tyder jo på at du har linjefeil, mister du sync på modemet?

Da er det ikke særlig sannsynlig at det blir noe bedre med og bytte ISP.

Hva med Bluecom?

Lenke til kommentar

Har hørt så masse negativt om Tiscali som ISP, og kan delvis forstå det pga en liten sak om store, store ISDN regninger for litt sia, men /me har ikkje hatt ett einaste problem med dei. Lite nedetid, du får raskare linjer enn du betaler for, dei er billige(-st?)..

 

Einaste eg vil trekke for er heimesidekontoen som ikkje støtter php :p

Lenke til kommentar

Det er det dårligste ADSL tilbudet jeg har noensinne prøvd og jeg angrer sterkt, kundeservice lager bare rot og kommer med unnskyldninger i hytt og pine samtidig som de lover å ordne opp problemene.

Latterlig høy ping og er ubrukeligt til spilling, masser av pakketap.

9 mnd. etter innstallasjonsdato fikk vi ADSL fra Tiscali... :no::no::no:

 

Skal man satse på et ADSL abbonement så er ikke Tiscali å anbefale :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med mitt 704/128 abbonnement med Tiscali i alle fall.

Har ikke hatt noen andre problemer enn første natta da de skifta over fra Telenor til tiscali og jeg ikke forsto noenting :D Internett forsvant og jeg kunne ikke koble meg opp igjen i det hele tatt. Tok meg noen timer før jeg forsto at jeg skulle sette opp automatisk ip og bredbånd uten passord hehe. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...