Gå til innhold

Positive tilbakemeldinger om Hardware.no


Anbefalte innlegg

Etter alt som har pågått her i det siste fant jeg ut at vi kunne se våren og lysere tider i møte! Derfor oppfordrer jeg alle til å komme med positive tilbakemeldinger, solskinnshistorier og eksempler på hvorfor Hardware.no og deres søstersider er så bra! Denne tråden imøteser kun de som har noe postivt å si! Dette er ikke noe "smiske" konkurranse, så si meningen din :thumbs:


Jeg kan begynne med å si min personlige mening: Hardware.no og deres medarbeidere er de beste websider/forum i Norge av sitt slag. Der høyt faginnhold og forbrukeromtanke er i fokus. Dette mener jeg gagner både uerfarne som erfarne brukere. Stå på alle sammen :thumbup:

Edit; for de av dere som mener det er smisking/r*vslikking å gi positive tilbakemeldinger en gang i blandt så er det ikke det. Endret av stigen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.....viste ikke at det var noen dårlige erfaringer med hw.no :dontgetit:

 

Jeg er ikke den mest erfarne brukeren her inne, og har heller ikke den største postcount'en. Men jeg har holdt til en god stund og har kun gode erfaringer med både medlemmene og moderatorene.

Jeg lærer noe nytt hver dag og får mye nyttig info ved å lese sørsmål og svar i forumet.

 

Tror trikset med denne gode opplevelsen min er å holde seg langt borte fra diskusjoner som går på "hvorfor får ikke jeg viljen min?"-poster ;)

 

Jeg er her for å lære om data og dersom jeg får mulighet, hjelpe andre med data. OT-delen av forumet synes jeg er helt grei. Er ikke så ofte der, men ser ikke noe galt med den.

 

Moderatorene synes jeg gjør en god jobb jevnt over. Har ikke noe å utsette på noen av dem. I motsetning til de fleste andre medlemmene her på forumet så hadde ikke en flokk løpske bøfler klart å fått meg til å bli moderator her :p Virker som hensikten til mange er å balansere nærmest grensen til forumets sine regler for å provosere mest mulig, og deretter å lage en masse diskusjon når en moderator ikke gidder å leke lenger.

De fleste "dårlige" opplevelsene er man, etter min erfaring, skyld i selv.

 

Denne posten ble kanskje ikke akkurat det som du forventet. Jeg får avslutte med at jeg ikke forventer mer av forumet enn jeg gir selv. Derfor er jeg kjempefornøyd :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...