abze Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Har brukt kazaa til å laste ned et klipp. Nå skal jeg slette klippet, men det går ikke Har sjekket med virus prog etter virus, det blir heller ikke lastet ned på andre siden. Er en stor fil på 63000kb, tar plass, men det er egentlig ikke bekymringen min. Forstår ikke hva som er gale. Jeg skal slette, men melding om at det ikke er mulig pga at det er ett annet prog som bruker det. Går det an å finne ut hvilket prog, eller er det mulig å slette filen selv om den blir brukt?
kjhanken Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 start maskinen på nytt, og ikke start opp kazaa. Prøv og slett filen nå. Hvis ikke det hjelper så er det alttid lurt å ta en runde med Spybot. Det kan jo være at du har fått noe svineri på maskinen.
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Bruk DelLater http://www.diamondcs.com.au/index.php?page=dellater
abze Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Tusen takk, det hva raske svar men kanskje noen kunne fortalt meg hvordan jeg skal starte dellater skal nå prøve å restarte maskinen først, kanskje det kan slettes da.
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Pakk ut zip fila og kopier dellater.exe til c:\windows katalogen Trykk start - run og skriv inn f.eks dellater c:\windows\system32\test.txt
abze Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Det gikk ikke. Filen ligger i sharefolder i del f:\ av harddisken. Hva skal jeg gjør da? Prver å kopiere dellater inn i den delen, se om det går.
abze Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Skrev dette: dellater f:\sharefolder\What ever.avi ikke rart at dette skjer med meg, forstår ikke noe som helst:(
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Hvis du mener "shared folders" Så er pathen dit på mitt system . C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Documents Slå på detaljert visning i utforsker/explorer Slik at du vet den fulle stien til fila. Tools - Folder Options - View Display full path in title bar Display full path in adress bar Show hidden file and folders osv. Aner ikke hva det heter i norsk xp , har aldri hatt norsk windows , hater det .
ebso86 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 dette er et problem med uferdige videofilmer lastet ned med kazza/win xp bug. har vert oppe fler steder i forumet.. blant annet av undertegnede Jeg brukte et program som het noe sånn som "MoveOnBoot" for å slette filen.
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 DelLater er akkurat det samme som moveonboot og skulle virke det hvis pathen blir riktig .
abze Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Klippet var faktisk ikke lastet ned ferdig, men ble ikke merket som complet. MoveOnBoot var glimrende, kunne bare dra in filen, og det hva det Er sikker på at DelLater også er kjempe bra prog, men jeg må ha det så enkelt som mulig, er ikke så flink til dette data greiene, men prøver å lære meg noe nytt hver gang.
diversity Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 tror det skal gå an å slette filer gjennom nero burning rom,. har gjort det noen ganger.,
Blind Guardian Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Siden du allerede har fått slettet filen din er det sikkert overflødig av meg å svare, men her står hva du må gjøre. Da blir du kvitt problemet en gang for alle og slipper å installere noe software
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå