Gå til innhold

Battlefield Exp.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Skrevet

det ser ut som de har forbedret grafikken litt,emn de har de dumme armene ennå :no:

Skrevet

hvis du er skeptisk, får du vente til gamer.no eller noen andre har testet spillet, da får du nok de infoene til spillet du trenger ;)

Skrevet

Ekke så glad i Bf1942, men digger Desert Combat og har hørt at de vil bytte til bf vietnams grafikk når det kommer så jeg kommer til å skaffe det

Skrevet
Ekke så glad i Bf1942, men digger Desert Combat og har hørt at de vil bytte til bf vietnams grafikk når det kommer så jeg kommer til å skaffe det

japp! desert combat er way bedre enn bf originalt! elsker å fly helikopter! :)

Skrevet

japp! desert combat er way bedre enn bf originalt! elsker å fly helikopter! :)

der har du meg

helikopter :love:

Skrevet

Synes selv vanlig BF er morsomst. Flya går ikke så fort og ingen helikopter som sender 50 missils av gangen.. men så er jeg litt treg av meg, og har dessuten ikke joystick. Det er ikke lett å styre chopper med mus!

• 2 uker senere...
Gjest medlem-19530
Skrevet
det ser ut som de har forbedret grafikken litt,emn de har de dumme armene ennå :no:

armene?

ja de lange rare armene

Skrevet

Noe som plager meg, hvor godt orientert er man når man lurer på når "utvidelsespakken til BF1942" kommer... Spiller man endel BF1942 så burde man vite. :no::no::no:

Eller hur?

Btw: Å frese rundt i tjukkeste jungelen som Vietcong soldat på moped... F.U.N!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...