Gå til innhold

Doter over hele skjermen

pore

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:devil::love: OK, sjekk her. Jeg var på "LAN" denne helgen her, så midt i et spill så kom det fult med "patterns" over hele skjermen... det er ikke noe gale med skjermen, en sa det var noe med "ramdac'en". Jeg har ikke overklokket, men jeg har tullet med refresh lock og powerstrip, ikke så smart:P . Men jeg formaterte (fordi jeg skulle ha win2k:P). Det ikke kommer "patterns" er når jeg har 16farger,hah:P. Men når jeg installerer driverne inn.. så kommer dottene:\. Jeg tok screenshot av det, men ingen andre kunne se dottene.

EDIT !! WEE, sorry får norsken heh:P. dere kan kalle meg pro`en

Endret av pore
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må si jeg har litt problemer med å forstå spørsmålet.

Kan prøve å rette litt på det?

Edit: Skjønte det nå.

Er kortet klokka? Hva med kabinettvifter?

Endret av XenZor
Skrevet
Jeg fikk fult med dotter på skjermen når jeg var på "lan", jeg har da Radeon 9800 pro 128mb.. jeg sjekk om der var varmt.. for noen har hat deg, og de sa det var p.ga varmen, men neida... var som det har alltid før..

noen som har en gang hat samme problem ?

Du må jobbe med norsken din du jeg måtte lese det der mnst tre ganger før jeg skjønte det.

Et norsk kurs hadde sikkert hjolpet på både litt av hvert

Neida det var bare litt morsomt :devil:

Det høres ut som artifacs for meg har du klokka kortet?

Skrevet (endret)
Du må jobbe med norsken din du jeg måtte lese det der mnst tre ganger før jeg skjønte det.

Flere som trenger norskkurs her ja :laugh:

Personlig så tror jeg det er artifacs

EDIT: Mente ikke å være slem, men tenk gjennom dine egne skriveferdigheter før du gjør narr av andres ;)

Endret av TJ
Skrevet (endret)
Jeg fikk fult med dotter på skjermen når jeg var på "lan", jeg har da Radeon 9800 pro 128mb.. jeg sjekk om der var varmt.. for noen har hat deg, og de sa det var p.ga varmen, men neida... var som det har alltid før..

noen som har en gang hat samme problem ?

Du er ikke så mye bedre selv. Ikke at jeg skal si så mye, men den dagen du finner ordet "hjolpet" i ordboka, skal du få en tier! ;)

Men må si meg enig at det var litt gresk ved første øyekast.

Til norskforvirret trådstarter: Test skjermen på en annen PC. Du kan også prøve å trykke F8 ved oppstart av Windows (XP/2000) og velge "VGA mode". Hvis det er en LCD skjerm det er snakk om, prøv å se om skjermen har noen "auto-instillings" funksjon. I såfall, trykk på den.

Endret av DJ-JK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...