Gå til innhold

SLOOOW MOTION......


cowai

Anbefalte innlegg

Hallo, bare et lite problem jeg har med pc'en....

 

Problemet: Av og til etter ca.10min begynner maskinen å gå seint og hakkete...

 

Av og til hender det når jeg spiller ut2003, men som oftest skjer det når jeg leser på nettet.....

 

Jeg skiftet cpu vifta for ca en halv måned siden...Så jeg tror ikke det er at han blir varm....

Jeg kjente på alle komponentene i pc'en rett etter klikk, og ingen ting var noe spesielt varmt.... :no:

 

.Hjelp. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gammal 1100 celeron med 128kb l2 cache.384 mb p133 sd ram.to 40 gb hardisker.Radeon 8500le 64mb. Står det i spesifikasjonene.

 

Unreal T2003 krever litt bedre PC enn som så, så det vil si at det hakker, eller lagger pga maskinvaren / skjermkortet ikke holder mål. Prøv å skru ned på instillingene på grafikk i UT2k3 :)

Lenke til kommentar

Hey! takk for svar..... Vil bare si at jeg har spillt det spillet helt siden det kom, med nesten de beste instillingene og aldri merket noe hakking....

Det største problemet er at det skjer når jeg også bare er nettet....

 

Noen ganger kan jeg spille ut2003 i flere timer og noen ganger hakker det etter 2min.... Det samme når jeg bare er på nettet....

Hva kan dette være?

 

 

Problemet oppstod for ca. et par dager siden....

 

plus at jeg har nå 512mb ram og ikke 384 som det står i profilen.... men det har vel nesten ikke noe å si heller :roll: .....

Lenke til kommentar

DERE må ikke tro at jeg er helt idiot.... Jeg har orden på hva som ligger å kødder det til i bakgrunnen.... :wow:

 

Men tusen takk for at dere gidder... :yes:

Problemet har ikke oppstådt på ganske mange timer nå, så det kan være at det har gått sin vei....hehe :thumbup:

 

Skal ha ny maskin i februar så jeg kan sikkert vente...

Lenke til kommentar
Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Bruk av store bokstaver i en hel

setning vil nesten garantere at noen kommer med en irritert kommentar. Det er

svært irriterende og vanskelig å lese meldinger med bare store bokstaver. Spesielt

personer med lese- og skrivevansker vil svært ofte ha store problemer

med å lese slik tekst.

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister

over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger

inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil føre til at tråden blir stengt. En

har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon

å komme med.

 

Begge regler ble her brutt, stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...