nvanrekurb Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Jeg har lest at athlon64 skal være kresen på komponenter. For meg vil ikke hovedkort og ram være noe problem å tilpasse, men psu blir værre, ettersom jeg skal gå for en antec sonata (antec truepower 380w psu). Vil det være en sjanse å satse på et opsett med denne psu`en, eller er ryktene om kompabilitets problemer med noen psu`er og athlon 64 bare svada? p.s :jeg har ikke noen informasjon om at det skal være problemer med athlon 64 og denne spesifikke psu`en, bare "rykter" om at athlon prosessoren skal være kresen på psu. Endret 1. februar 2004 av nvanrekurb Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Tja, isåfall kresen på for dårlige psu-er. Den psu-en er nok mer enn tilstrekkelig. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Tja, isåfall kresen på for dårlige psu-er.Den psu-en er nok mer enn tilstrekkelig. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 1. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2004 Nei PSU har jeg ikke hørt noen problemer om, men enkelte hovedkort til A64 har problem med noen minnebrikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå