NoLimit_^ Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Har noen en link til der jeg kan kansellere kontoen min i Asheron's call 2? Gidder ikke innstallere spillet bare for å få tilgang til kontoen min på den måten Fant ingen linker i mailen min heller
Armalite66 Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 Er det folk som spiller AC2 nå til dags, eller er det fremdeles ganske dødt?
FredrikFtw Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 (endret) det er iallefall èn her som gjør det Endret 2. februar 2004 av Arthas
Monsoon Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg har aldri prøvd AC2 sjøl, men det virker ikke som om det er noen login muligheter til brukeren fra hjemmesida. Ganske uvanlig, iallfall fra min erfaring med MMOGs. Det ser ut som om du må ta deg bryet med å legge det inn på nytt om "my account"-funksjonen er en del av selve spillet. Endret 2. februar 2004 av Monsoon
NoLimit_^ Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Ja, jeg kjøpte det, siden jeg var lei av alle andre mmorpg der ute, og at det var i et fantasi-univers (i motsetning til f.eks. star wars galaxies), spillet i seg selv er bedre enn alle andre jeg har prøvd, med et sinnsykt bra quest system, som inneholder ganske artige historier og slikt, så det blir ikke det repeterende "drep 1000 biller for å gå opp i level" systemet til andre spill i samme sjanger. Eneste problemet er at det ikke er noen andre som spiller det, og det artigste med slike spill er å gå i grupper og være sosial...
Playmaster Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 (endret) Sorry,feilpost Endret 13. februar 2004 av Playmaster
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Ja, jeg kjøpte det, siden jeg var lei av alle andre mmorpg der ute, og at det var i et fantasi-univers (i motsetning til f.eks. star wars galaxies), spillet i seg selv er bedre enn alle andre jeg har prøvd, med et sinnsykt bra quest system, som inneholder ganske artige historier og slikt, så det blir ikke det repeterende "drep 1000 biller for å gå opp i level" systemet til andre spill i samme sjanger. Eneste problemet er at det ikke er noen andre som spiller det, og det artigste med slike spill er å gå i grupper og være sosial... Eh... Star Wars er ikke et fantasiunivers? Kan hende jeg er veldig dum, men det er vel fantasi? Eller har jeg feil inntrykk?
NoLimit_^ Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 Ja, jeg kjøpte det, siden jeg var lei av alle andre mmorpg der ute, og at det var i et fantasi-univers (i motsetning til f.eks. star wars galaxies), spillet i seg selv er bedre enn alle andre jeg har prøvd, med et sinnsykt bra quest system, som inneholder ganske artige historier og slikt, så det blir ikke det repeterende "drep 1000 biller for å gå opp i level" systemet til andre spill i samme sjanger. Eneste problemet er at det ikke er noen andre som spiller det, og det artigste med slike spill er å gå i grupper og være sosial... Eh... Star Wars er ikke et fantasiunivers? Kan hende jeg er veldig dum, men det er vel fantasi? Eller har jeg feil inntrykk? Klart Star Wars er et utspring av en god fantasi, men jeg skiller mellom science fiction (fiction betyr jo oppdiktet) og fantasy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå