nybruker1 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 I Biosen står det AGP APARTURE SIZE (MB) -64mb- Men mitt skjermkort er 128mb ddr. Skal jeg forandre dette til 128 da?
lodott Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Det kan vel diskuteres hvorvidt det er nødvendig. Noen sier man skal ha det samme i aperture size som man har i minne på skjermkortet. Andre sier det dobbelte. Jeg kjører selv med det dobbelte nå. Jeg tror egentlig ikke det har en dritt å si, med mindre man er ûber-mega-benchmark-geek. (får kanskje et par poeng ekstra)
Mushaboom Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Helt forskjellige svar jo lurer på dette jeg og...
ExTerminator Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 AGP aparture size bestemmer hvor mye extra minne du skal kunne ta fra hovedminnet i maskina til extra texture-grafikk. Har du lite hovedminne setter du ned AGP Aparture size.
Mushaboom Skrevet 2. februar 2004 Skrevet 2. februar 2004 AGP aparture size bestemmer hvor mye extra minne du skal kunne ta fra hovedminnet i maskina til extra texture-grafikk. Har du lite hovedminne setter du ned AGP Aparture size. Takk for den
Falcon_ Skrevet 6. februar 2004 Skrevet 6. februar 2004 Når du har 128mb på skjermkortet trenger du ikke mer enn 64 AGP Aparture size. Du kan også miste litt ytelse om du setter den for høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå