Gå til innhold

Retur av TV-kort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et Pinnacle PCTV Rave fra komplett midt i desember en gang, og jeg har, etter utallige driver-\software-oppdateringer, enda ikke fått det til å funke!

Det vil sikkert fungere på en annen maskin, men det kan vel kalles en "mangel" siden det ikke virker der den skal virke...eller?

 

Angreretten er jo for lengst utgått, kan jeg reklamere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan reklamere. Hovedregelen er at reklamasjonen må skje senest to år etter at du overtok tingen. Fristen er imidlertid fem år hvis tingen er ment å vare vesentlig lenger enn to år.

Skrevet

Komplett kan argumentere: -Det er ikke noe feil med varen. Det er sånn den er ment å fungere. 300 kr i feiltestingsgebyr.

 

Men som du sikkert vet, så har jeg et noe anstrengt forhold til Pinnacle.

Skrevet

Du har sikkert prøvd å installere kortet ditt uten antivirus prg aktiv ?

 

Drev og knotet litt selv med pinnacle studio dv software. Ringte supporten og de anbefalte meg på det sterkeste og ikke ha på antivirus prg. Det virket for mitt vedkommende.

En liten tillegsopplysning : Det hender at pinnacle har problemer med hovedkort som har nforce chipsett.

 

Mvh

Ole

Skrevet

Hvorfor ikke først ta en telefon til Komplett og diskuter problemet der, er sikke på at du da møter større forståelse da det er mye bedre med en muntlig dialog.

Skrevet

Maskinen kortet skal i har ikke noe antivirus, så det kan ikke være problemet, om det er NForce er jeg faktisk ikke helt sikker på, ettersom det er en ferdigmaskin fra Multicom.

 

Tror nesten det må bli en telefon til komplett ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...