Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er en trådløs bro


Anbefalte innlegg

Har returnert mitt accesspoint SMC2455W pga ustabil tilkobling.

 

Opserverer til min store forskrekkelse at Komplett.no er tom for det meste av accesspoint, så lurer jeg på om jeg kan bruke en trådløs bru istedet for et accesspoint.

 

Skal bruke min bærbare PC i sammen med mitt nettverk. Standard .11b+.

 

Så til poenget - hva er en trådløs bru?

 

En link til en bru:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=15&s=pl

 

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du sier er at jeg kan ikke bruke en trådløs bru som et vanlig accesspoint for bærbar/stasjonær PC?

Du kan sannsynligvis ikke det, siden en slik bro er gjerne laget for å fungere som klient i et trådløst nettverk mot et aksesspunkt/trådløs ruter. Likevel, jeg ville ha sjekket i dokumentasjonen for det produktet du er ute etter.

 

EDIT: Sjekket dokumentasjonen litt raskt, og det ser ut til at det produktet du er ute etter også kan fungere som AP.

Endret av Zenit
Lenke til kommentar
Det du sier er at jeg kan ikke bruke en trådløs bru som et vanlig accesspoint for bærbar/stasjonær PC?

Du kan sannsynligvis ikke det, siden en slik bro er gjerne laget for å fungere som klient i et trådløst nettverk mot et aksesspunkt/trådløs ruter. Likevel, jeg ville ha sjekket i dokumentasjonen for det produktet du er ute etter.

 

EDIT: Sjekket dokumentasjonen litt raskt, og det ser ut til at det produktet du er ute etter også kan fungere som AP.

Hei Zenit

Takker for svaret.

 

Så du mener at jeg kan prøve å foreslå for Komplett.no at jeg ønsker trådløse brue ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=15&s=pl ) som erstattning for min tidligere accesspoint (SMC2455W)?

Endret av John Kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...