DevN Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Hva bruker de fleste her? Photoshop? Hvilken versjon? Og det skal være enkelt å lære seg med uten noen guider? Har ikke noen erfaring med sånne programmer, er kun litt kjent med Paint og PictureIt.
Staalkontroll Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 Hva bruker de fleste her? Photoshop? Hvilken versjon?Og det skal være enkelt å lære seg med uten noen guider? Har ikke noen erfaring med sånne programmer, er kun litt kjent med Paint og PictureIt. adobe photoshop 7 bruker vertfall jeg
tbone Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 http://home.no.net/haltann/images/furagn.GIF Jækli bra...
Manx Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 ****** tbone, jeg skulle snart spise, mista matlysten til langt ut i neste uke...
Nimzo Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 (endret) Mye bra her ja Edit: var så liten oppløsning på det bildet.. kanskje vanskelig å se, men Ragnhild mekker seg en stripe kokain.. Endret 15. mars 2004 av Nimzo
tbone Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 ****** tbone, jeg skulle snart spise, mista matlysten til langt ut i neste uke... Vel...denne sørger for at du mister den en måned...
DDDD Skrevet 13. mars 2004 Skrevet 13. mars 2004 FY-FY!!!!!!!! mistet ikke bare mat lysten, men også sex lysten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå