=Daniel= Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hva bruker dere for å rediger bildene? Er det noe man kan laste ned? (link plz) Det dere får til er hvertfall genialt Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg bruker PsP8, du kan laste ned en trial her. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Her er et bilde jeg egentlig skulle sende inn til Alltid Morro på NRK. Team A tar en Jackson på Dorthe.. EDIT: Puppen tilhører ei som viste frem lang mer en dette.. Endret 2. mars 2004 av tbone Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Her er et bilde jeg egentlig skulle sende inn til Alltid Morro på NRK. Team A tar en Jackson på Dorthe.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 http://box249150.sdsl.no/pics/image2.jpg Utrolig mye bra her, daua da jeg plutselig fikk øye på dritungen i venstrehjørnet Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Her viser hun sitt sanne jeg! Mitt første bilde P.S, vet ikke om bildet vises med én gang, eller om man må trykke på "vis bilde". Endret 2. mars 2004 av Stilus Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Prøv å bruk noe annet enn geocities neste gang... Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Sorry at jeg er litt treig av meg men.........hvordan legger man inn et bilde? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Sorry at jeg er litt treig av meg men.........hvordan legger man inn et bilde? Du må nesten skaffe deg et webhotell/host før du kan legge ut et bilde, siden bildet må være på internett. Et greit nok gratis webhotell er start.no Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Dukk... tbone har du gjort Bertine til en sprøytenarkoman også, synes jeg ser noen merker på armen hennes Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 noen som gidder å fikse på denne drittsekken? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 den kristne ******... fuck him up! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 har bare photoimpression så det ble ikke noe bra Dagfinn høybråten Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 Dukk... tbone har du gjort Bertine til en sprøytenarkoman også, synes jeg ser noen merker på armen hennes He he...Med de speed øya til den dama så passa det bra med noen sprøytestikk. Neida, vi kan vel fastslå at jeg ufattelig laaangt i fra er proff, men men...morro er det lell. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 noen som gidder å fikse på denne drittsekken? Done Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 hahahaha! drit bra! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Der skulle den være i orden Som sagt, mitt første bilde Ansiktet er hentet fra den demonen fra Doom 3 Endret 2. mars 2004 av Stilus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå