Gå til innhold

Oslo LAN -- TG blir "miniputt" !!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har registrert meg bare for dere!!! :grin:

----------

http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...ic;f=2;t=000275

----------

Kopiert teksten fra Diskuter.no siden:

 

I Norges varemesses nye lokaler på Lillestrøm braker det løs høstferien 2002.

 

Da vil ca 6000 spill og pc entusiaster med hver sin pc, tannbørste og det som annet trengs møtes til verdens største pc maraton. Oslo lan 2002 er i gang. I løpet av tre døgn skal tusenvis av entusiaster vise hvem som er sjefen. Her skal vi i samarbeid med cpl ( cyperathlete proffesional league ) ha VM i pc spill. Hvor første premien ligger på rundt en halv million norske kroner. Det vil bli gjennomført en hel rekke konkuranser i forskjellige grener, noe som igjen gjør dette til et internasjonalt arrangement og muligheten for å profilere seg utover norges langstrakte grenser er fullt tilstede.

 

Vegg i vegg med Oslo lan lanseres i samarbeid med Norges varemesse Technotron en åpen messe fylt opp med alt fra a til å innenfor lyd, bilde, multimedia og annen form for spennende entertainment. Det forventes mellom 7-10 000 besøkende gjennomsnitt hver dag, i tillegg kan man forvente en økning på dager hvor finalene går av stablen. Her skal det i samarbeid med Tekken Club arrangeres EM i konsol spill. Dette gjør oss til verdens første og eneste kombinasjons messe, så vidt oss bekjent.

 

------------------------------------

Takk meg! :grin:

Lenke til kommentar

heh..

 

blir det bare tre dager så kan dem vertfall regne med at jeg ikke kommer :wink:

fir dager og jeg skal tenke på det, fem ja seff, jeg er med :wink:

 

edit: jo, en ting Xell, hvor i norge blir northlan hen, hvor lenge varer det og hvor mange personer

kommerer plass til?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Prelude på 2002-03-14 17:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Prelude skrev (2002-03-14 17:01):

heh..


edit: jo, en ting Xell, hvor i norge blir northlan hen, hvor lenge varer det og hvor mange personer

kommerer plass til?



 

I fjor var det i slagenhallen utenfor tønsberg. Det er ikke bestemt enda hvos det skal være i år, men jeg fikk intrykk av at de hadde plass til å vokse litt i slagenhallen, og de har også startet et godt sammarbeid med FlintIF. Det arangeres i høstferien (er ikke sikker på hvilken uke det er) og i fjor var det fra onsdag til søndag. Følg med videre på http://www.northlan.no/index.php :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Xell skrev (2002-03-15 09:45):

Quote:


Prelude skrev (2002-03-14 17:01):

heh..


edit: jo, en ting Xell, hvor i norge blir northlan hen, hvor lenge varer det og hvor mange personer

kommerer plass til?



 

I fjor var det i slagenhallen utenfor tønsberg. Det er ikke bestemt enda hvos det skal være i år, men jeg fikk intrykk av at de hadde plass til å vokse litt i slagenhallen (ca 1000 betalende i fjor), og de har også startet et godt sammarbeid med FlintIF. Det arangeres i høstferien (er ikke sikker på hvilken uke det er i år) og i fjor var det fra onsdag til søndag (4-8.okt). Følg med videre på
:wink:

Lenke til kommentar

Hvorfor i allverden heter d OsloLan d ligger da **** meg ikke i oslo.

 

Fuck ass først kaller de gardermoen for "oslo" og nå lilletstrøm.... trur folk at bare fordi varemessa har vært på skøyen at når den flytter bli d oslo dit de skal?

 

Nei, skulle ha beholdt TG i skedsomhallen ja, hadde sluppet alle disse wanna be greiene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...