Gå til innhold

RAM: 456/1024 MB

DevN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mye ja. Sjekk i "taskmanager" hva det er som tar all ram'en.. Normalt skal dette ligge på rundt 100-150 MB når du ikke har oppe noen programmer.

Skjønnte ikke helt hva du mente med "fjerne noe prosessor" ??

Skrevet

Hva var vitsen med å poste det screenshotet? Kanskje du kunne ha klippet vekk 99% av det og bare vist det som var relevant? Eller enda bedre; bare pastet de tre tallene som var relevante.

Hvis du vil ha noen tips så foreslår jeg at du heller poster noe som det faktisk går an å hente noe vettugt ut i fra, som f.eks. prosess-listen eller lignende. Du trenger ikke legge ut screenshot av hele skjermen heller, det holder med det aktive vinduet (Alt+Printscreen).

Skrevet

Mente fjerne noen prosesser. :)

Har en del prosessor i gang ja. Vet ikke helt om det er så mye å stoppe der...

Får se om jeg finner noen unødvendige ved oppstart.

Skrevet
Hva var vitsen med å poste det screenshotet? Kanskje du kunne ha klippet vekk 99% av det og bare vist det som var relevant? Eller enda bedre; bare pastet de tre tallene som var relevante.

Hvis du vil ha noen tips så foreslår jeg at du heller poster noe som det faktisk går an å hente noe vettugt ut i fra, som f.eks. prosess-listen eller lignende. Du trenger ikke legge ut screenshot av hele skjermen heller, det holder med det aktive vinduet (Alt+Printscreen).

Prosessvinduet er for langt både med maksimert tilstand. Gidda ikke kutte vekk noe, prøvde ikke bare det aktive vinduet. Ikke bli så sur da. :roll:

Kan prøve å forandre skjermoppløsning for å få med alle, så kan dere gi meg tips til hva jeg kan stenge. :D

Skrevet (endret)

pirke pirke

Endret av stigen1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...