resac Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 hey, jeg er en av de som laster ned massssse sanger uten å sortere dem, kunne tenkt meg å sortere på aritst (et program som gjør dette for meg) med omkring 13000 filer så gidder jeg rett og slett ikk å gjøre d selv.. noen som vet om et-eller-annet program som gjør detta for meg?
XPUserz Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 wmplayer fra kjør og gå til mediebibliotek? , men da får du ikke de i mapper.
resac Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Skrevet 29. januar 2004 tenkte mer på et program som sorterer all musikken og legger den i mapper, skriver inn f.eks. nightwish så lager progget en mappe som den legger alle filer med som inneholder navnet nightwish i.. skjønner? takker for alle svar
Stor Oddnoga Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Noe sånt hadde vært helt genialt, men jeg har ikke sett det (enda).
XPUserz Skrevet 29. januar 2004 Skrevet 29. januar 2004 Mulig dette går: http://www.downlinx.com/proghtml/526/52672.htm "Tumate is a freeware that helps download of full albums also working as a album organizer creating directory structure, renaming files and fixind id3-tag information.." Men det er mulig vanskelig å gjennomføre siden noen filer heter 01- , nightwish- , og slikt
trn100 Skrevet 30. januar 2004 Skrevet 30. januar 2004 Lag en liten BAT fil som fikser dette... F.eks. skriv de 2 linjene under inn i Notepad og lagre som SORTER.BAT i hovedkatalogen for musikkfilene: ------- md %1 move *%1*.* \%1 ------- I DOS modus (CMD), kjør f.eks. "SORTER MADONNA". Dette vil opprette en undermappe som heter "madonna" og deretter flytte alle filer som inneholder ordet MADONNA til denne katalogen.
AndersT2 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Så du innrømmer at du stjeler, synd ikke RIAA får tak i deg!
Crack Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
kvikks Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 hey, jeg er en av de som laster ned massssse sanger uten å sortere dem, kunne tenkt meg å sortere på aritst (et program som gjør dette for meg) med omkring 13000 filer så gidder jeg rett og slett ikk å gjøre d selv.. noen som vet om et-eller-annet program som gjør detta for meg? itunes funker bra http://download.com.com/redir?pid=10235269...Fdirect%2F01%2F iTunes gjør jobben
resac Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Skrevet 1. februar 2004 Så du innrømmer at du stjeler, synd ikke RIAA får tak i deg! hehe.. hadde vært litt gøy å se på hvis RIAA raida TG04, hvor lang tid hadde d tatt før de hadde gitt opp? og samlet bot for alle som var der.. 10000000000000millioner dollar?.. hvem vet.. du er vel ikke så perfekt selv heller.. hehe..
AndersT2 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 du er vel ikke så perfekt selv heller.. hehe.. Jeg er ikke 100% perfekt, men jeg har respekt nok til å betale for det meste, kan hende jeg laster ned en sang for å teste artisten/bandet, men jeg kjøper albumet hvis jeg liker det, for det meste tar jeg det de har på sine egene nettsider. Men så liker jeg da også band som ikke selger i millioner, og de trenger det de kan tjene for å fortsette å lage album.
trn100 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg gjør det samme, ikke minst fordi mye av det man finner på nettet har en alt for dårlig kvalitet om man liker det man hører. Men inntil 31.12.2003 var det jo lov til å laste ned, eller hva?
kvikks Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Jeg gjør det samme, ikke minst fordi mye av det man finner på nettet har en alt for dårlig kvalitet om man liker det man hører. Men inntil 31.12.2003 var det jo lov til å laste ned, eller hva? Loven trer ikkje i kraft før nye EØS-avtalen trer i kraft dvs 1 mai eller 1 juni om eg ikkje husker helt feil. Forløpig er det lov å laste ned musikk, men ikkje dele slik at andre kan laste ned det du har på din maskin.
trn100 Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Takk for info Kvikks! :-) Hmm... Omtrent samtidig med den nye røykeloven da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå