Gå til innhold

hvor varm kan et skjermkort bli før det tar kvelde

ekkedum

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Driver og skal clocke skjermkortet mitt men jeg veit ikke helt hvor mye som er lurt og clocke opp før eventuelt skjermkortet brenner seg eller no.. :no:

core clock:400

memory clock:700

temp jeg brude holde meg under??

Endret av ekkedum
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kjenner på det, hvis ribba(?) er så varm at du ikke klarer å holde på den i 3-4 sekunder så er det for varmt.

Skrevet

Vil nesten våge meg frempå å si at kortet ditt ikke kan bli for varmt ved overklokking (På stanard volt). Du vil oppleve artifacts før kortet blir skadlig varmt.

Så lenge Kjøleribben/blokken sitter som den skal iallefall.

Skrevet

Om kortet er kjempevarmt en kort stund vil jeg også påstå at det ikke er farlig. Men om kortet holder en tepratur over "ikke orke å ta på"-stadiet over lang tid, vil jeg ikke anbefale det.

Skrevet (endret)

vell du merker fort at det er klokka får mye!et eksempel prøv et spill som krever sitt i grafikk! når korte er klokket for mye vil du merke mye grafikk feil/glitches/ufylte pixels/texturer osv etter en stund! da er det klokka alt for mye! så prøv deg fram korte sier selv i fra vis det er klokka for mye :thumbup:

Endret av muroc
Skrevet
du kjenner på det, hvis ribba(?) er så varm at du ikke klarer å holde på den i 3-4 sekunder så er det for varmt.

Skal mer til for å ødelgge det.. Vifta på mitt radeon 9800 kort stoppet å virke, om du bare tok på ribba så brant du deg. Måtte vente 5min før jeg greide å fjerne den, men kortet funker som bare juling i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...