Gå til innhold

Knights of the Old Republic - er det bra?


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel ,for å si det sånn, det er gått noen år siden jeg spillte mitt første spill, pong tror jeg det var en gang på tidlig 80 tall, og har vel siden den gang vært innom mye. Som single player spill syntes jeg dette er det definitivt beste spillet jeg faktisk noensinne har spillt. I motsetning til andre SW spill, så lever Kotor opp til følelsen av å være en del av SW-universet. I tillegg så varer det mellom 40-60 timer, og replaymuligheten er jo enorm ettersom man kan spille både light og dark side. Absolutt verdt pengene.

Lenke til kommentar
endre' date='29/01/2004 : 22:59'] Om dette spillet finnes bare til x-box ? Har hørt det skal komme til PS2

Spillet finnes også til PC.

 

Enig med BioNor, dette er et av det beste spillet jeg har spilt. I dette spillet er følelsen av SW-universen mye bedre enn i de andre spillene.

 

Akkurat nå er jeg på Dantooine for å bli en Jedi. Skal fullføre den siste testen, så blir jeg en jedi.

 

Hvilken jedi er dere? Jeg er en sentinel :thumbs:

Lenke til kommentar

Det er dritt-gøy spill! :)

 

Spiller en Light-jedi sammen med en kamerat, og en dark-jedi alene. Har kommet like langt med begge, men når jeg spillte alene kom jeg til Tantooine 6 timer raskere enn når vi spiller light :p

 

Men så har jeg jo hørt det meste av pratinga fra før (og kan fint skippe over det jeg ikke gidder å høre igjen ;)) og vet hvor jeg skal gå også.

Men 10 timer i stedet for 16... Føler meg som en racer! ;)

 

Btw. det tar på å være dark jedi.. hardt å være skikkelig slem hele tiden. Trodde ikke det ville bli noe problem, men... ja.. Det er jo litt deilig også da ;)

Endret av Whirush
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...