Gå til innhold

Nytt skjermkort og maskinen klikker!


Rzz

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått Sapphire Radeon 9600XT kortet mitt. Det første jeg gjorde når jeg fikk det var selvsagt å bytte ut det gamle med dette, og starte maskinen for å installere drivere osv.

 

Men da oppsto helve**e. For da skulle maskinen på død og liv kjøre scandisk/checkdisk. Den skal scanne en bestemmt partisjon hele tiden, og for det meste kun den. Den kommer til 65%, og etter det så stopper den litt, for så å komme med følgende beskjed: "Filpostsegmentet [nummer] kan ikke leses". Og antallet av desse varierer stort. Av og til låser den seg etter å ha komt med 2stk, men nå nettopp før jeg skrev denne posten var det 18stk som kom.. :scared:

 

Har ikke peiling på hva som kan vere galt, har ikke vert borti noe slikt før..

Så hjelp tas imot med stor takk!

 

en ting til.. den låser seg ofte mens jeg er inne i windows, og når jeg skal restarte / slå av maskinen. :angry:

 

 

mvh.

Rzz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm virus?? ville satt inn det gamle skjermkortet, tatt en virus sjekk, så når den "mølja" er ferdig, avinstalere ALLE drivere for det gamle skjermkortet. skrudd av maskinen, skrudd på igjen, funker ikke noen av det, se på dette som en siste løsning :(

 

format c:

 

(someone correct me if i'm wrong ;) )

Lenke til kommentar

Virus tror jeg ikke jeg har.. oppdaterer ganske ofte Norton AV og Internet Security 2004..

 

tok rett og slett å reinstallerte xp.. var så møkklei at jeg ikke orket noe annet.. ser ut som om det virker nå, dvs. den henger seg ikke opp når jeg er kommet inn i windows lenger.. Checkdisken har jeg ikke giddet å kjørt enda, men får se imorgen.

 

Men uansett, virker ikke checkdisken imorgen får dere nok høre fra meg! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...