Gå til innhold

Akseptabel temp


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags vifte har du? Har du hat på kjølepasta? 55 idle er ikke enormt men litt for mye 45-50 er helt normalt under 40 er veldig bra med luft. (alt idle)

 

Hvis det er en stock kjøler er det garanti på prossesoren tror jeg og da trenger du ikke bekymre deg..... (rett meg hvis jeg tar feil)

 

Har du noen kabinettvifer?

Lenke til kommentar
Altså MIN cpu ligger normalt på 3-4 grader over rom temp. (mellom 21 og 26 grader i idle) så jeg vil si at 40 er for mye for en p4. hadde det vært amd det var snakk om her, hadde jeg vært enig..

gutten min... du har ødlagte målere, ingen luftkjølt cpu ligger på 3-4 grader over romtemp...

 

Alt funker fint nå... ligger på 42 grader..

Jeg kjøpte nytt kabinett, og etter å ha hatt 11 vifter i nesten et år, ville jeg kjøre på to vifter only (CPU og PSU), men varmen fra mosfet, ram, chipset og GPU slakta CPU kjølern... satte en vifte foran og bak, alt går flotters nå...

Lenke til kommentar

For det første:

Altså MIN cpu ligger normalt på 3-4 grader over rom temp. (mellom 21 og 26 grader i idle) så jeg vil si at 40 er for mye for en p4. hadde det vært amd det var snakk om her, hadde jeg vært enig..

 

Med luftkjøling? :D Tvilsomt.

Hvis du syns 40c idle er mye for enn P4 så........... 40-50 idle er fullt godkjent.

 

For det andre: Bra for deg King Mephisto :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...