Gå til innhold

video redigerings pc ?


Anbefalte innlegg

En stk pc som skal stues i et skap, Den skal kun brukes til å konvertere videofiler slik at de kan brennes rett ut på dvd eller andre format som er aktuellt. Ergo tid spiller ingen rolle da jeg ikke skal bruke den til noe annet.

Går for et amd oppsett

Det som trengs er :

 

Prossesor

Hovedkort

Ram

Skjermkort

Har ellers det jeg trenger av utstyr.

 

Pris : tja 1500- 3000 kr hvis det er mulig. Kommer til å holde litt utkikk på demo lageret til de forskjellige webshoppene eventuelt kjøpe brukt også.

 

 

Mvh

Ole

Endret av Crazy Joe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he når det komme til det med skap så var det mer som figure of speak, den skal stå i et rom som ikke jeg skal befinne meg i. Når det kommer til det å konvertere filen og tidsbruket ikke spiller noe rolle så burde det vel ikke ha noe å si om det står en duron prossesor i ?

eller er jeg bare helt på jordet med mine tanke ganger

 

Mvh

Ole

Lenke til kommentar

joda min hovedpc funker greit til det men den kjedelige jobben med å gjøre klar filene til brenning tar så **** lang tid, liker å spille og kunne gjøre andre ting samtidig. Men når man starter den prossesen så bruker den bortimot 99% av cpu og da er maskinen ganske så treg til å gjøre andre oppgaver, derfor tenkte jeg litt på en maskin nr 2 til "møkkajobben"

 

Men hvis det er tilfelle at den "maskinen" jeg tenker på å bygge aldri ville blitt ferdig med den jobben så tror jeg heller skrinlegger det ja hehe.

 

Får heller vente til jeg skal oppgradere pc og bruke deler fra denne til pc nr 2.

 

Mvh

Ole

Lenke til kommentar
joda min hovedpc funker greit til det men den kjedelige jobben med å gjøre klar filene til brenning tar så **** lang tid, liker å spille og kunne gjøre andre ting samtidig. Men når man starter den prossesen så bruker den bortimot 99% av cpu og da er maskinen ganske så treg til å gjøre andre oppgaver, derfor tenkte jeg litt på en maskin nr 2 til "møkkajobben"

 

Men hvis det er tilfelle at den "maskinen" jeg tenker på å bygge aldri ville blitt ferdig med den jobben så tror jeg heller skrinlegger det ja hehe.

 

Får heller vente til jeg skal oppgradere pc og bruke deler fra denne til pc nr 2.

 

Mvh

Ole

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...