Gå til innhold

Star Wars: KOTOR Problemer


Anbefalte innlegg

HEi, hver eneste gang jeg prøver og starte opp Star Wars: KOTOR og den dere "crediten" med de små klippa om lucas art's og blabla "vi har laget spillet osv... så kommer jeg til sånn bilde hvor det er bilde av en jedi eller noe deretter blir jeg kasta ut i windows og startbaren min er borte :(

Hva skal jeg gjøre? :roll: (ja, jeg har patcha det) :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned Denne drivern for Xp ATi Radeon 9800 pro kort da jeg skulle instalere kom det sånn at denne versjonen sannsynelig vis ikke var laget for xp så jeg tok bare continiue i håp om at det skulle funke.

Da jeg var ferdig restarta maskinen og jeg gikk inn på SW : KOTOR....

Men *sukk* akkurat samme feilen :(

Har veldig lyst til og spille SW : KOTOR vær så snill og fortsett med å komme med forslag som kan hjelpe meg :(

Lenke til kommentar
Lastet ned Denne drivern for Xp ATi Radeon 9800 pro kort da jeg skulle instalere kom det sånn at denne versjonen sannsynelig vis ikke var laget for xp så jeg tok bare continiue i håp om at det skulle funke.

Da jeg var ferdig restarta maskinen og jeg gikk inn på SW : KOTOR....

Men *sukk* akkurat samme feilen :(

Har veldig lyst til og spille SW : KOTOR vær så snill og fortsett med å komme med forslag som kan hjelpe meg :(

Jeg lastet ned akkurat samme driver som deg, og den funker fint her (XP Home).

Men du må avinstallere de gamle ATI driverene og kontrollpanelet først.

Når du får den feilmeldingen om at driverene ikke er godkjent av Microcrap er det bare å trykke "fortsett". :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...